...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

آخ چه سخته راه این جاده رو رفتن

U...
تو
حق نداری
عاشقِ کسی بمانی
که سال هاست
رفته

تو
مالِ کسی نیستی
که نیست

تو
حق نداری
اسمِ دردهای مزمنت را
عشق بگذاری

تو
می‌توانی مدیونِ زخم‌هایت باشی
اما
محتاجِ آنکه زخمیَت کرده
نه!

دست بردار
از این افسانه‌های بی‌ سر و ته
که به نامِ عشق
فرصتِ عشق را
از تو می‌گیرد

آنکه
تو را
زخمیِ خود می‌خواهد
آدمِ تو نیست
آدم نیست
و
تو
سال هاست
حوای بی‌آدمی
حواست نیست...

#افشین_یداللهی


+ اما وقتی می دونی هر آدمی یه راهی داره و انتخابی و عقلی و مصلحتی که برای خود می داند... نمی تونی با خیال راحت بهش بگی لایک و قبول و تمام!! 

+ ای که سایه صفت همچنان ز پی ات می دود نگاهم...

+ گرچه اصلا حوای آدمی که نیست بودن رو قبول ندارم و تو فازش هم نیستم.

+ آخه وقتی نگاه می کنم می بینم همه یه جور درگیری و بدبختی دارن ... خب چرا تنهایی نه؟ یه روزی هم دخترمو میارم پیش خودم . واقعی واقعی!! 

+ آی دونت نو 

+ فقط زمان نشون میده که ما چه کردیم و چی میشه
ولی یه جورایی هم احمقانه س این جمله .  آخه همین لحظه ها و فکرها آینده رو رقم می زنن
‌از طرفی هم زمان نشون میده که اصلا شاید ظرفیت بعضی کارها و راه ها رو نداشته باشیم

+ هیچ جای این دنیا لعنتی بهشت نیست...گندش بزنن؟

+ ولی روزهای عاشقیت بهشت بودن ... یا خیلی بهش نزدیک بودن 

+ بت اسبق میگه فقط آدمای مشکل دارن که تنهایی رو انتخاب می کنن
مثلا خودش و خیلیا دیگه
و من حتی!!

+ کی میخواد همه چی یه تغییر خوشگل شاد بکنه؟ هیچ وقت؟ دم مردن؟ 

+ زندگی واقعا چیه؟ لذت و خوشی توی چیه؟ اصلا هست توی زندگی؟ 

+ خوشم نمیاد ذهن آدمایی که با کسی زندگی می کنن یا خیلی تو فاز عشق نیستن ، درگیر این اراجیف بشه 
جدا اراجیفه 
دیگه وقتی توی فازی رفتی دیگه رفتی . همون اوکیه 

+ اینقدر ذهنم خسته س که وقتی خیال می کنم که خانواده داشته باشم به هر شکلی و همش بیم از دست دادنشون یا هرچیزی ، مخم می پاشه 

+ چه قدر باز نیاز دارم کسی از بیرون تماشام کنه ...

+ چطور ممکنه شفا پیدا کنم؟ با آدم بعدی؟ اینکه مزخرف ترینه

+ حمیدرضا گلشن داره تو گوشم میخونه و من چه وفادارانه گوش میدم. چه قدرم قشنگه حسش

آخ چه سخته 
راه این جاده رو رفتن
وقتی که هیچ کی دل سفر نداره
یاد اون روزایی که هم سفر جاده تو بودی
اشک غمگین چشامو درمیاره
آخ چه سخته 
راه این جاده رو رفتن

+ این پست گستاخه ... عیبی نیست... عین همین حاله... هیچ عیبی نیست

به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan