...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

ن و ر

کاش می شد حال و هوای اون پاییز دل انگیز رو از جایی خرید!! 


+ نوراجانم باش عزیزم ... 

هرسال مهر که یه سال بزنی روی سال های زندگیت ، 

وقتی شمع های روی کیکت رو بشمرم ،

دقیقا می تونم بفهمم که چندسال از اولین روزی که عشق زندگیم رو دیدم می گذره! 



+ ولی خیلی جالب نیست اون همزمانی؟ نورا ... نور و خورشید زندگی من !!!!! و ... هر دو در یک روز!! من قبلا خیال می کردم یه روز بینشون فاصله بوده بعد فهمیدم دقیقا توی یه روز بوده . 


+ این هماهنگی ها آدمو به وجد میاره 


+ بسه هرچی قبلا فکر کردیم آینده چی میشه :( من چه می کنم!! بقیه چه می کنن!! زندگی چه می کنه !! دیگه الان نمیخوام به بعدا فکر می کنم 

هرچه باد آباد ... 



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan