...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

باورم کن باورم کن

عشقمون برامون تبریک تولد گذاشته . خواهرمون☺😍 بدین صورت : 


🌌پنجره، پنجره، پنجره ها🌄:

تولد خواهره

خواهر دیگه. خواهر! 

خاله ی بچم 😁

یه جوری در دو سه سال اخیر داره روند خوب بودن رو طی میکنه که خیلی واضح نیاز به تعریف من نداره. نیاز به گفتن هم نیست که من دیوانه وار دوستش دارم به خاطر همه چیش. از قد و بالاش گرفته تا قیافش و جزء جزء اخلاق و شخصیتش.

یعنی میخوام بگم کل خاطرات مشترکمونم ازم بگیرن باز دوستش دارم همینقدر. خوبی از خودشه میخوام بگم.

فقط براش امیدوارم بهترین  تصمیم ها رو بگیره برای خودش. و برای خودش خیلی بهتر باشه از اونی که برای همه ی ما دور و بریاش هست. 

"تو انقدر سرگرم خودت بودنی که متوجه نمیشی چقدر خوبی!"

دیالوگ یه فیلمی که نمیدونم چیه... کسی میدونه بهم بگه.

ولی تقدیم به خواهر


+ مرسی که با این نگاه محبت ، همه بی حوصلگی ها و اخلاقای مزخرفمو نادیده می گیری و خوشگلیا رو می بینی. واقعا دوستت دارم . ممنون به خاطر همه تلاش هایی که برای خوشحال کردنم داری با همه مشغله هات🦄😚


+ مرسی شماهایی که منو میشناسین و می دونین که برای اینجا بودنم خیلی بالا پایین ها رو رفتم... مرسی که باورم دارین و مثل این آدم جدیدهای زندگیم ، درباره م فکرای ناجور و بی جور نمی کنین☺ 



عطیه
۱۵ تیر ۹۶ , ۱۹:۲۱
فداشتم من😊
قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر، گوهری عزیزدل

پاسخ :

گوهر و زر منی تو😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan