...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

alone with alone

تو تنهام گذاشتی 

تنها بودن منو تو انتخاب کردی!

تو تنهام گذاشتی 

حقیقت اینه که تو آگاهانه منو کنار گذاشتی 

من تو و همه متعلقات و خاطراتتو بهشت خودم می دیدم 

تو بودی که از بهشت بیرونم کردی 

تو بودی که راضی شدی به خاموش شدن همیشگی یک سری ذوق ها و بکر بودن ها و چین و چروک شدن من 

همه چیز واضح بود 

تو انتخاب کردی 

کنارم گذاشتی 

تنهام گذاشتی 

در حالی که می دیدی من تو رو چطور می بینم 

تو راضی شدی 

به تنهایی من 

و همه چالش های پیش روم 

تو انتخاب کردی 

حق با تو بود یا نبود مهم نیست 

مهم اینه که تو انتخاب کردی 

مهم اینه که حقیقتا تو تنهام گذاشتی...


+ هزار بار شکر خدا رو که همه چیز واضح بود ...

رخ در رخ!


+ اسم دوست داشتن های بعد از این تو ... ناچاریه ... تلخی و بی عشقیه ... نیاز به دوست داشتنه...

وقتی نه اون قدر بکر و شادابی که بخوای ذوق زده عاشق شی نه اینکه 

 آدمیزادا باهات می مومن . پذیرفتی که کسی نیست توی این جهان که بتونه دوستت داشته باشه به خاطر خودت نه صرفا به خاطر خودش و عشقی که بهش داری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan