...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

همین است

قطره قطره می ریزم توی خودم
همه چیزو 

+ کاش جمعه ۴۸ ساعت بود

+ در آستانه تغییرم

+ all by my self...

+ استقلال شخصیتی معنیش ابدا بی عشقی نیست

+ یه چیزی!! آدمایی که کلاس های دوازده قدم ترک رو میرن می تونن موجودات خطرناکی بشن😶 چون دنیایی که توی ذهنشون ایجاد میشه هیچ ربطی به واقعیت نداره. در واقع یه اعتماد به سقف خیلی کاذب و خودرایی پیدا می کنن و حس پروفسورها رو دارن درحالی که واقعا ممکنه هیچی نداشته باشن
بعدا بیشتر درباره ش میخوام بدونم ولی با چشمای خودم زبون بازی های اون آدمو دیدم و حق نداشتن هاشو و ...😐 حالا در معرض خودکشی هم هست. این خودشناسی بخوره تو سر هممون. خب طرف اگه معتاد هم نمی شد قرار نبود موجود برجسته اخلاقی و خودشناسی بشه ولی اونجا یه جوری آموزش می بینن  در حد علامه و فیلسوف. خب ظرف این آدم اینقدر نیست خب اصلا!!!!! درواقع به جای مواد میشن معتاد تفکرات خاصی!!! درحالی که فاضل ترین انسان ها هم توی حبابی از تفکرات اسیر نیستن و هر لحظه امکان لغزش و یا تغییر خوب یا بد دارن. 
کلااااا یادم باشه مکانی که یه سری آدم متفاوت تحویل می گیره و یه سری آدم ظاهرا یک شکل تحویل میده ... همه جای کارش می لنگه 

+ هشت تا گزارش ننوشته😒😢🤕🤒😞😞😞😞

+ داشتم فکر می کردم با این اوصاف ... آینده خیلی تلخی هم در انتظار من و دخترم نیست. با اینکه این اون چیزی نبود که می خواستیم 

+ الان واقعا دوست دارم یکیو استخدام کنم توی کارهام کمکم کنه🙄😣
یکی نیست بگه تو خودتم هنوز با این همه جان کندن هات حقوق نگرفتی😶😣

+ در ادامه حرفام درباره دوازده قدم... باید بگم که آدمایی که خودشونو به هرطریقی معتاد تفکرات معنوی کردن که عمیقا احساسش نکردن و فقط درحال بلغور کردن یه سری چیزان ... به خودشون مجوز هرکاری رو ممکنه بدن و خیلی راحت تر از بقیه آدما. یه جوری که خودشونم متوجه نمیشن 
عین چیییی دروغ میگن و آزار میدن ولی چهره مقدس و مظلوم خودشونو خراب نمی کنن حتی پیش خودشون 
و همه اینا خطرناکه

+ به پست قبلم که نگاه می کنم حس می کنم سال ها گذشته و فکر کنم سال ها باید بگذره تا بتونم موفق بشم اقدامی انجام بدم😶😥 
البته اگر آدم منظمی بودم می شد😩 نیستم😊😋

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan