...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

خودت بزار بگذره

دلایل مهم تری باید برای زندگی وجود داشته باشه

یه دلایل مهم تری .........

ازون دلایل که وسط یه جنگل بهشون می رسی


+ هر وسیله ای که منو کمی دور کنه از تو .‌‌‌.‌‌. چیز خوبیه 

به ادامه حیاتم کمک کرده 


+ ده شهریور!!! 


+ میخواستم توی دفتر برای خودم بنویسم اما حس کردم حجم افکار و ناگفته هات وقتی به یه حدی برسه دیگه توی هیج قلمی جا نمیشه مگر با کلی گویی


+ حتی توی هیچ کلامی هم جا نمیشه 

دیگه نمیشه هیج رقمه توضیحش داد


+ همه عمر بر ندارم

سر از این خمار مستی


+ باید صبور باشم

صبر کلیدی ترین کلید تا یک سال آینده س 


+ یک الی دو سال آینده خیلی چیزا رو مشخص می کنه 


+ الان من دقیقا وسط یه باتلاقم 

خیلی سخته شرایطمو بتونم بسنجم

و چیزی رو اصلا بخوام بفهمم


+ تا این یک الی دو سال باید تمام سعیمو بکنم که چیزی برام خیلی مهم نباشه. همه چیز دور و بر معمولی باشه. کمی بالاتر کمی پایین تر

هرکسی... هر موجود زنده ای

حداقل گرایش خودم این باشه 


+ راستش برای هرکسی اینقدر گذاشتم که اگه به طور ناگهانی تمام موجودات رو از زندگیم حذف کنم... عذاب وجدان نگیرم... دلواپس نشم

جدی میگم...


+ بهتره کلا دیگه خیلی سخت نگیرم. یه جورایی حس می کنم مهر تنهایی خورده به پیشونیم...

هنوزم معتقدم به این که شعور حتما توی غم اتفاق نمیفته. که تنها نبودن خیلی بهتره. که شاعر نباشی ولی تنها نباشی خیلی بهتره . که زندگی خودمون مهم تره. که هرچه قدرم دیگران با وجودمون حال کنن یه روز همه چی از بین میره و نمی دونم واقعا حسرت ها هم از بین میرن اون روز؟ فکر نکنم 

از آدما ناراحت نیستم

از این جامعه ناراحتم

از تاثیراتی که روی مغز من و بقیه گذاشته 

از مواقعی که سد راهمون شده

ناراحتم از اینکه هرچی بیشتر بفهمی... بیشتر تنها می مونی 

بیشتر و بیشتر...

.

.

فعلا حکمی ندارم برای زندگی صادر کنم... و متاسفانه قاضی هم نیستم

ولی یه جورایی فقط دارم نگاه می کنم..

یعنی باید فقط نگاه کنم

این روزها فقط باید نگاه کرد 

نباید جایی غرق شد یا تصمیمی گرفت یا حکمی داد 

.

.

همچنان بلاتکلیف زندگی

داخلی ها و خانواده هاشون وقتی حکمشون نیومده و بلاتکلیفن خیلی اذیتن

اصلا آرامش ندارن. ترجیح میدن هرچی هست بیاد فقط زودتر تا خلاص شن از بلاتکلیفی و ندانستن آینده شون 

.

.

چشم های خیسم امشب آبروداری کنید...

.

.

من هم مثل تمام موجودات روی زمین حق انتخاب و اختیار دارم

.

.

این جمله رو خیلی باید با خودم تکرار کنم 

.

‌.

خیلی جالبه که خودتم ندونی توی زندگی چیا واقعا حقیقتا برات مهمه!!!

.

.

هیچی ... فعلا فقط میشه نگاه کرد و صبور بود 

فقط باید گذاشت بگذزن این روزها 

نباید خیلی سخت گرفت یا حتی جدیشون گرفت 

کلا مدتی است که فقط باید بگذره 

.

.

می گذرد ... بله

.

.

بزار بگذره یعنی همراه غذایی که خوردنش تحمل میخواد و زورکیه ، یه چیزی مثل ماست بخوری که راحت تر از گلوت بره پایین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan