...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

می شود پرده چشمش پر کاهی گاهی

همیشه سر زنگ های ورزش معلم ها موقع امتحان دو میگفتن از اولش تند نرید که آخرش خسته بشید. از اول با یه سرعتی بدویید که تا آخر با همون دنده پیش برید. 

اما من که هیچ وقت نمی تونستم. درهرصورت آخرش خسته می شدم. همیشه هم نمره ورزشم کم بود. هیچ وقت هم نفهمیدم چرا همیشه نمره ورزشم کم میشه


الان انگار میخوام بدوام ...

هرکار می کنم از حس سرعت لعنتی زمان بگذرم نمیشه. درواقع هرکاری می کنم دلم نخواد زمان سریع بگذره نمیشه 

دلم میخواد این روزها سریع بگذرن 



+ هرچی سن آدم بالاتر میره یا هرچی بیشتر از یه مراحلی عبور می کنی ، با دیگران بودنت سخت تر میشه چون به یه باورها و چیزهایی می رسی که دلت نمیخواد به خاطر کسی تغییرشون بدی!!!!!! دلت میخواد هرکی که باهاشی همون طور که هستی قبولت کنه 


+ کاشکی جهان دیوار نداشت


+ تصور آدم ها از نیمه گمشده من اینه : یکی با تیپ و قیافه حداقل یه بازیگر متوسط رو به بالا ، تفکرات در حد مولانا جلال الدین بلخی ، اخلاق شهید چمران ، جذابیت در حد بالا ، پاکدامنی و وفاداری در حد یوسف پیامبر و مهم تر از همه عشقش به من در حد عشق رومئو به ژولیت:/


خوبه خودمم شاخی نیستم اینا همچین آرزوهایی توی ذهنشون می پرورونن!!!! 

تازه نمی دونن دوره دوره ایه که تا این نیمه گمشده رویایی به من برسه اینقدر تورش زدن که حتی اگه تنها باشه ، اینقدر خسته س که نمیاد به من خودشو برسونه:))) 

این پسرا میرن دنبال این دخترا که شال های خوشگل دارن ، ناخوناشن همیشه لاک زده س . همیشه موهاشون خوشگل و ظریف ریخته بیرون ، همیشه هم انگار حواسشون مثلا پرته. از زندگی های لاکچری و رنگیشون عکس می گیرن و شعر و رمان می خونن و خیلی باشخصیتن

نمیان عاشق من بشن که گل های باغ زندگی:/ 

همچون نیمه گمشده ای در حال حاضر اینقدر در لاکچری بودن خودش غرقه که به ما دیوانگان از زندگی رد داده کاری نداره. بخواد کاری داشته باشه هم ما باهاش کاری نداریم :/


+ هعییی... دوست ندارم یه روزی بشم صرفا یه قاب که سعی می کنه محبوب دیگران باشه...

برای بقیه خوب باشه حتی...به جنس ما نمیخوره 


+ در ادامه حرفای دیشبم لازم می دونم اضافه کنم که آره خیلی ها هستن در میهن عزیزمون روابط کوتاه و نیمه بلند و ... درانواع آزاد و بی قیدش برقرار می کنن اماااا ... نکته ش اینجاست که همونطور که بهتون گفتم نمی ارزه. اول که آبروتون هنوز در خطره و همیشه باید پنهون کاری کنید که خیلی فشار روانی داره . دوم اینکه درحال حاضر به اون فرهنگ نیستیم که آدمانه با یه آدم ارتباط برقرار کنیم. همچونین ممکنه هر آن بدون اطلاع ولتون کنن و شما دستتون به هیچ جا بند نباشه و اینکه کلا هرکسی جرئتشم داشته باشه برای کوتاه مدت میخوادتون و اصلا قضیه عشق های عمیق و علاقه های عمیق در میان نیست. خب هرآدمی یه مدلیه ولی طبیعتا یه آدمی که دوست های هم جنسش هم خوش نداره تعدادشون زیاد شه یا هی عوضشون کنه ، نمی تونه در رابطه با جنس مخالفش اون مدلی باشه یا اگرم باشه به خودش و درونش ضربه زده 


+ خلاصه ... مخلص کلام اینکه ... هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق.. ثبت است بر جریده عالم تنهایی های ما ...


+ زن ها سیاست مدارهای ایرانی ان که نمی تونن دین رو از سیاست جدا کنن! زن ها هم نمی تونن عشق رو و از موارد ممنوعه جدا کنن:))) البته خیلی از مردها هم همینطور و یه سری از زن ها هم برعکسن یا برعکس می شن به مرور


+ وقتی میرم مازندران و دوستای قدیمو می بینم ... همبازی های بچگیو می بینم ... یا وقتی دوستای دوران مدرسه مو می بینم ، واقعا حس سالخوردگی بهم دست میده!! 

یه جورایی یه حسی می کشوندم به سمتشون ولی هرکاری کنم دیگه از اونا نیستم 

نمی دونم!! 

نمی دونم شایدم اینجوری نیس


+ هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق ... ثبت است بر جریده عالم تنهایی های ما ..........................


+ این فیلم وانس یه جوریه که می تونی بزاری پخش شه و تصویرشم نشنوی و به جای دیالوگ کلی آهنگ بشنوی...خیلی هم عزیز 


+ یه جورایی باید زندگی کنم که غرق نشم توی کار و بار تا با عطش پیشرفت و ایده آل گرایی ، کمبود های عاطفیمو جبران کنم! 

جدی میگم!!! 

اون جوری بشم می پوکم به یقین و اون قدر دور از دسترس می شم که حتی به دست خودمم نمی رسم... 

نمی ارزه این زندگی به خدا

نمیخوام زندگی رو که توش فکر کنم خیلی حرفم 


+ ... :( 


+ بیخیال!!

دوتا قانون جالب برای این دوره از زندگیم وضع کردم که در پستی جداگانه برای خودم میزارمش 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan