...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

یه جوری پیدا کن منو شاید ... این آخرین پاییز من باشه

قرار بود پاییز برگرذی 
گفتی که حالت باز خوب میشه
من تو همون خیابون ایستادم
کجایی پس داره غروب میشه...


+ جانان من سفر کرد ... با او برفت جانم ... 

+ یادت میاد آخرین روزهای شهریور سال قبل؟ 

+ وای ولی انصافا!!!! 
حس می کنم قلبم حس نداره 
انگار قلبم حافظه شو از دست داده 
خیلی خالیم ... 

+ کلا یه ظرف دارم برای یه روز ...
ظرف روزمو پر می کنم و دیگه به چیزی کاری ندارم 

+ برای اینجوری بودن یه کمی خیلی زوده .....

+ حالم خیلی خوب بود نمی دونم چرا یهو نصف شب حالم بدجور به هم خورد .(به قول خانم شین به هم ور شدم) خیلی ناگهانی بود! 

+ هوف ... باید این حالت های این روزها رو تحمل کرد 
کاریش نمیشه کرد 

+ مثلا یهو یه حسی بهم دست میده بعد تا میام بیانش کنم یا جدی بهش فکر کنم ، از دستم می پره و پووووووووچ میشه . یهو می بینم هیچی نیست. هیچی...هیچی

+ رسیدم به مرگ فروغ! چه قدر راحت میشه مرد. حتی وقتی توی اوجی!!
حس می کنم هر آن ممکنه بمیرم! در اوج ناباوری خودم

+ بی انصافیه که بگن گلستان باعث و بانی بلوغ فروغ شد. تمام زندگی فروغ ، تمام تجربیاتش ، تمام دردهایی که به مرور به جون خودش کشید ، تمام آدم های زندگیش ، استعدادهاش ، همه چی باعث بلوغ و دید متفاوت و وسیع تر و عمیق ترش شد. نه صرفا یک آدم . و دونستن و ذکر شدن این مساله به نظرم خیلی مهمه!! 


+ ابزار طی کردن این روزها رو دارم ... امیدوارم موفق بشم

+ دکتر شیری از مثال کربن های تحت فشار استفاده می کنه که ممکنه بشه زغال یا الماس!
دیروز داشتم فکر می کردم ... اون سه ماه تحمل فشارهای انجمن هرچی که نباشه (که خیلی چیزا هست) منو به الماس شدن نزدیک تر کرد 
اما خب فشار بیش از حد فرسایشه 

+ صبر ... صبر ... قضاوت زندگی ممنوع 

+ امیدوارم بعد از این زندگی یه جورایی توش اتفاقات کامیاب کننده و دل (واقعی) شاد کننده و روح بخش باشه ...

+ غم می کشم به روحی که ندارم ...

+ چشم دگرم حسود بود و نگریست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan