...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

درخت کوچک من ای درخت کوچک من صبور باش و...

گزارش مشاهده انجمن تمام شد :) 


+ البته این مشاهده با اون مشاهده که قبلا نوشتم و نمره شو گرفتم کلی فرقشه! 

+ امیدوارم یه روزی اجازه ی اینو داشته باشم و برم داخل هم ببینم

+ زندگی من یه دشت با گیاهان دردآلود و گاها سمی بود . شبیه یه دشت توی مناطق حاره ای! من این دشتو آماده می کردم برای یه دگردیسی بزرگ! برای روییدن گیاهان خوشبخت!! اما امیدهای بزرگم دونه دونه پرپر شدن و از دست رفتن ... و اون وقت مجبور شدم بخش قابل توجهی از گیاهان دردآلودم رو پیوند بزنم با درد دیگران تا رشد کنن و آروم آروم بشن برای دیگران ...
امیدوارم میوه های شیرینی بده یا غنچه های رنگی!

بخشی از اون دشت هم مونده برای خودم که اونم درحال تقسیمه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan