...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

سلام جزیره

سلام جزیره من! 

حالت چطوره جزیره من؟ ما رو کمتر می بینی خوش می گذره؟

من که خوبم و طبق معمول همیشه در روزهای عجیبی از زندگی به سر می برم!!!


+ رفتم انجمن دیروز! میزی که مثل هلو تحویل داده بودم قشنگ تبدیل شده بود به لولو :/ کولرشون که توی کل ساختمون زبان زد بود خراب شد! همه جا کثیف و ناجور! خانم شین هم سپرده بود به چند نفر براش دنبال کار جدید بگردن! 

اون جور هم که بوش میاد حقوقم پودر و پوچ شد! گوییا جناب تازه به دوران رسیده فریاد هم کشیده که فلانی با چه مجوزی اصلا اومده اینجا :/ ما هیچ ما نگاه!!!!!!!! 

هرکی کارش در اون اطراف و اکناف درست شه اصلا نباید خوشحال باشه ! چون با کسایی طرفه که ... بیخیال بگذریم!


+ دانشگاه هم از هفته بعد شروع میشه! حس می کنم این دوسالم باید بخونم تا به یه سری نتایجی برسم!


+ یه تابلو هم باید بزنم روی پیشونیم که خطوط مشترک موردنظر تا اطلاع ثانوی مشغول می باشد. البته به فاصله معنوی و روانی شما از بنده کاملا بستگی دارد. اگر خیلی دور هستید کلا مسدود می باشم. اگر نزدیک هستید باید چند بار تماس بگیرید . اگر خیلی نزدیک هستید هم که مشکلی ندارید.


+ همچنان قضاوت زندگی ممنوع!!!!!!! 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan