...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

زندگی لبخند معنادار می خواهد فقط

چند وقت پیش خیلی اتفاقی با پدیده ای در موسیقی به نام امیرعباس گلاب آشنا شدم! یه آپشن جالبی که داره که هیچ آهنگی رو بی دلیل نمی خونه و کلا کاراش فکر شده س
صداش هم اصله ! در کل خیلی خوبه در سطح آهنگ های پاپ ایران
رفتم چند تا آهنگاشو چند روز پیش دانلود کردم . خیلی حال می دهد.


+ امروز رفتیم کف رودخونه فعالیت های زیرزمینی عکاسی! یه بچه جن پیدا کردم ازش عکس گرفتم . دیگه استاد هم کفش برید!! 
او لا سه تیمیزون هم زیرلب می خوندم عسک می گرفتم!! خیلی فاز داشت امروز با اولا سه تیمیزون....

قبلا هم روی کوه خضر قلب شهرو پیدا کردم!! 

در نتیجه یکی از علایق جدی من در عکاسی برمی گرده به فرم ها!!! و مغز سورئالیزه شده مو فریاد می زنه


+ کاش خانواده هامون قلابی بودن ... می رفتیم عوضشون می کردیم ، واقعی ها رو می یافتیم:) :> :<

+ اینجاست که میگن فریاد که از شش جهتم راه ببستند! نه می تونیم قبلیا رو عوض کنیم نه می تونیم با اونایی باشیم که دوست داریم نه می تونیم تنها باشیم
.
.
.
.
.
.
.
زندگی لبخند معنادار می خواهد فقط ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan