...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

بووووم

از الان برای فردا فوبیای دوربینت کج بود دارم! 

+ واقعا سخته صاف نگه داشتنش 

+ فرمودند که ده تا عکس رو کاپی کنید بیارید! 
من آخه اهل کاپی نیستم! فردا توی سه ساعت چه کار می تونم انجام بدم آخه! 

+ بهترین جایی که یهو حسش یقه مو گرفت برم قبرستون بود که رفتم و خیلی خوب بود . خیلی! بازم دوست دارم برم

+ کاپی!!!! :)))))) 

+ سه شنبه های این ترم قطعا سه شنبه های خمیازه نام میگیرد!!!! 

+ مدتیه با اتوبوس سواری اخت شدم! میخوابم قشنگ !!! واقعا هم یه استراحتی میشه 
چون خیالم راحته حالا حالا نمیرسم

با اون همه خمیازه ای که من سرکلاس می کشیدم الان باید خواب می بودم ولی خب استراحته جواب داد!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan