...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

سفیده واقعا؟ جدیده آیا؟

یه مدت افتاده بود روی زبون همه که چرا ما ایرانیا این مدلی ایم!؟ چرا همیشه عقب افتادیم از مسائل اجتماعی!؟ همیشه وقتی یه مساله قدیمی میشه ما تازه بهش می پردازیم بعد تا راهکار بدیم و اجرا شه کلا اون بحران منقضی شده و شده یه چیز فاجعه تر


حالا... یه مدته همه گیر دادن به ازدواج سفید :/ 


فکر هم می کنن خیلی باحالن و دارن به به روز ترین مساله اجتماعی رسیدگی می کنن و براش راه حل میابن:/


درحالی که جز لغلغه زبانی نیست ...


کلمه ش خوشگله می دونم... موفق باشید!!!!!!!!!!!!! :/




+ تا وقتی جز تقبیح کردن یا رد و تایید ، چیزی توی ذهنتون نیست ، نمی فهمید این مساله واقعا اون مساله ای نیست که باید این شکلی بهش بپردازید

آدم ها رو دریابید


× بعدا نوشت : روی صحبتم توی این پست مثلا کارشناسان و دانشمندان(؟) ایرانی بود که فکر می کنن ازدواج سفید خیلی جدیده و یه معضل و تهدید بنیان مقدس خانواده س و با هی دائم گیر دادن به این موضوع خیال می کنن خیلی باحال و به روز شدن در مسائل اجتماعی 

حالا اینکه ازدواج سفید خوبه یا نه ، برای کیا خوبه ، چه جوریه اینجا صحبتم درباره ش نبود. در هرصورت هرچی که هست از نظر من هم معضل نیست اما خب یه سریا که نمی دونن جرا دارن این کارو انجام میدن ضربه شو میخورن. مثل خیلی چیزای دیگه

مه‍ شید
۳۰ مهر ۹۶ , ۰۳:۳۸
راستشو بگم؟ :)) من با ازدواج‌ سفید موافقم‌. قطعا قطعا قطعا هرپدیده‌ای انحرافات خودشو داره، دقیقا مث ازدواج رسمی. ولی در درست ترین حالت کاربریش، ازدواج سفید برای رابطه فرصت میخره. چند وقت با طرفت زندگی میکنی بالا پایین هم دیگه دستتون میاد بعد تصمیم میگیری رسمیش کنی یا نه میفهمی بدرد نمیخوره و بدون گرفتاریای طلاق جدا میشی. خیلی هم خانمان برافکن نیست. البته حق داری مخالفش باشی. من طرفدار آزادی عملم‌. هرکس بتونه تصمیم خودش رو بگیره  برای زندگیش توی جامعه‌.

پاسخ :

به خوش اومدی 🤗 

× مهشید واقعا اینطوری به نظر اومد که مخالفم؟ اینکه برای خودم موافقم یا محالفم منظورم نبود. روی صحبتم با حاج خانوما و حاج عاقاهای کارشناس و استاد و دانشمند مملکت بود به مدت میگفتن ما به روز نیستیم اما چند وقته به اکتشاف جدیدی به نام ازدواج سفید رسیدن. فکر می کنن خیلی دیگه آپدیت شدن و دست گذاشتن روی نقطه ای که باید 
درحالی که از نظر من هم این معضل نیست و واسه همین این پستو نوشتم.
مشکل ازدواج سفید اونجاشه که توسط افرادی صورت میگیره که نمی دونن چرا دارن اینکارو انجام میدن. بیشترین آسیب برای اوناس 

فکر کنم خیلی از فضای ذهنی خودم حرف زدم ، گنگ شد😂
مه‍ شید
۳۰ مهر ۹۶ , ۱۱:۵۱
شت اره فکر کردم کلا مخالفشی ://////
ببخشید. 
من که بودم :)) فیلترشدم یکی دیگه ساختم ولی چون اکانتم یکی بود داشتمت توی فالوینگام

پاسخ :

شت واقعا 😆😂😂

خواهش می کنم. منم گنگ نوشتم.

آره خبردار شدم از اینستات ولی بعدش فکر کردم کلا اکانتتو تغییر دادی☺
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan