...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

سفر برگر

چند سال اخیر اینقدر توش مسافرت کم بوده که یادم رفته بود مسافرت رفتن چه تاثیر عمیقی روی مغز آدم می تونه ایجاد کنه. 


نوجوون که بودم دم دمای عید همه مشکلات روحی روانیمو بهش ربط میدادم و واقعا هم با دیدن شهرمون روح و روانم تازه می شد 


کلا تا یه مدت طولانی همه مشکلاتم برمی گشت به شهرمون و دوریم ازش . یه جورایی معشوقم بود :))) 


چه قدر بچگیام گم و گور و دور به نظر میان 

خلاصه با اینکه همون طور که همه می دونن من اصلا راضی به سفر اخیر نبودم و دلم نمیخواست برم ، باز هم تاثیر خیلی مثبتی روی ذهنم گذاشت (البته احساسات عمیقی که اونجاها بود واقعا عامل موثر بود) 

الان احساس می کنم واقعا انرژی دارم که اقدام کنم برای زندگیم 

و ازون دپرشن عمیقی که توی مخم فرو رفته بود و نمیزاشت حرکت کنم تا حدودی خلاصی پیدا کردم .


**

راستش ... اتفاقات دو سال اخیر منو به یه جور بی آرزویی رسونده . اما برای خودم این مدت آرزوی یه زندگی مستقل کردم . روی پای خودم ایستادن و سبک زندگی کردن . اینکه دنبال کسی نباشم . خودمو محکوم نکنم به فراموشی اما دنبال کسی یا چیزی نباشم . 
دیگه بی قراری بسه 
مثلا نمی تونم جلوی اینو بگیرم که خوابشو نبینم ... اما می تونم بی قرار نشم ، آرزو نکنم و همه چیزو بسپرم دست باد ...

من امروز می دونم ... جهان گرده! 

نمی تونم فرار کنم از زندگیم ... زندگی که حتی قسمتیش سند شده روی صفحه های کاغذ و مجازی ثبت شده. کلمه هایی که جون دارن و زنده ن و از روزهایی خبر می دن که از سر من گذشته ، از آدم هایی که با من نزیستن ... ولی با من بودن 

قصه های زیادی هست که اینجا هست . این بیست سال و اندی ماه زندگی ، همیشه آبستن داستان ها و قصه های زیادی بوده که امروز داره از قسمت هایی از زندگی سیرم می کنه 

چه قوطی کوچک و محدودیه این زمان و زندگی 



+ و از خوشبختی ها اینه که جمعه باشه ، تنها باشی و یه ناهار فوق خوشمزه داشته باشی. بعد مدتی دوری از غذاهای خونگی خودت . و البته به بهترین فرمول برگری که تا الان درست کردی دست پیدا کنی!!!!!!!!!! عالی بود. 
برگری کاملا وگان و سبز:))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan