...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

قصه رو از نو شروع کن ، من به آخرش رسیدم

فکر نمی کردم بعد حامی و مانی و نیما ... کسی پیدا شه که به صورت خاص تن صداشو همه کاراشو کلا مدلشو دوست داشته باشم!!!
امیرعباس گلاب واقعا شدیدا به این لیست اضافه شده 



+ تکلیف خودمونو با زندگی مشخص کنیم 
مشخص کنیم
مشخص کنیم
مشخص کنیم

+ میگم فروغ ... زندگی من خیلی سخت میشه 
تو زود رفتی 
من باید اونجایی رو زندگی کنم که تو دیگه نتونستی ادامه ش بدی 
فقط تویی که می تونی حال این روزهامو بفهمی 
تو و همه اون زنانی که نمی بینمشون ولی هم فکر و هم خونیم

+ آدم باید روی خودش قیمت بزاره که هرکسی (حتی یه آدم عزیزشده) روی آدم قیمت نزاره ...!
آدم باید به خودش احترام بزاره که دیگران هم به حقوقش احترام بزارن ...


+ این همه تجاوز ( از انواع مختلف و درجات مختلفش) توی جامعه برای چیه؟ به خاطر اینکه خودمونو محترم نمی دونیم . یه متجاوز خودشو محترم نمی دونه که دست به هرکاری می زنه
به قول دکتر شیری ، جامعه خودکم بینی هستیم!! 

+ زندگی برای هیچ کس صبر نمی کنه
اون با عجله داره میره
و ما توی باتلاقامون! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan