...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

به چشم های پر شوقت

مریم همیشه سوالای سختی ازم می پرسه 

بهم میگه یه کلید بهم بده ! میگم ازون کلیدای پرزیدنت؟ 


همیشه باعث میشه تا اعماق زندگیمو بکاوم و به حس ها و تجربه هام فکر کنم 

به تلخ ترین ها ... به فراموش شده ها ... به انکار شده ها ... 

به خوش ترین ها ... موفقیت ها ... رشد کردن ها ... 


منو درگیر حسی می کنه که عجیبه و ازش فرار می کنم . حس همدردی با آدم ظریفی که کنارت نشسته و اشک می ریزه و می خنده . بدون نصیحت ، خالصانه و قابل باور باید بشی


باید قلبتو بیدار کنی بهش بگی هی نگاه کن! اون داره از درون می جوشه و سر میره و داغ میشه!! ببین چی شد! می تونی بفهمیش؟ هنوزم می تونی یه آدمو بفهمی و حس کنی؟


خالص کردن احساسات قطعا از جنگ های مهم هر کسی با خودشه


و اون به طرز عجیبی منو خوب می فهمه ...


× اون سرشاره ... میخواد پرواز کنه ... بره 

میخواد از من دور بشه .. رویاهاشو محقق کنه

قشنگ ترین رفیق زندگی که با من اومدی

و هر موقع دلم گرفته بود با من خیابونا رو متر کردی 

به دردام گوش دادی و روی چمنای خیس نشستی 

به ناگفته ترین های قابل پخشم گوش دادی

پای منو به شادی های دخترونه باز کردی

باهام خندیدی و غصه خوردی 

و نادرترین اتفاق ممکن رو رقم زدی : تو تنها کسی توی زندگیم بودی که در لحظه اول می تونست از چشمام بفهمه دقیقا توی چه وضعیتی هستم ...

تو حتی به سکوت هم معتقدی

آدم هایی که به سکوت معتقد هستن قطعا باید با من به بهشت بیان 


× پس دیگه هیچ وقت ازم نپرس که آیا خوبه بری یا نری .... 

در این یک مورد اصلا گزینه مناسبی برای مشورت نیستم 

متاسفم که نمی تونم خودخواهیمو از این قضاوت تفکیک کنم ... آخه از آب های نطلبیده ی زندگیم بودی که مراد شدی!

فقط قوی بمون و خوب باش هر جا که هستی ... هر جا که میری

خاطره های خوشی که داشتیم و داریم ، تمام چالش هایی که برای داشتن این خوشی ها تجربه کردیم با هیچ مقیاس و واحدی قابل خرید و فروش نیست


+ باز نیما مسیحا مثل پارسال این روزها آهنگ منتشر کرده . باز میخواد بشه پرتکرار ترین آهنگ پلی لیست ..‌.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan