...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

من اشتباه می کنم پس هستم

این دو سه هفته اتفاقات جالبی افتاد . اولیش خریدن سه پایه بود !! 

دومیش گروه جمع و جور فیلم نامه نویسی انیمیشن بود که باز شد و چراغ سبزی بود برای یه رویای قدیمی که توی این چندسال هم دست از سرم برنداشته بود و چند وقت یه بار دنبالم راه میفتاد و خوابو شب ها از چشم هام می گرفت . آخه بهترین زمان برای فکر کردن به ایده های کارتونی یه حالتیه بین خواب و بیداری . 

دیشب تونستم پنج تا ایده مو بنویسم و براشون بفرستم . اگر انتخاب بشم به جلساتشون دعوت میشم و خیلی باحاله 


سومیش هم تغییر فضای کارمون بود که اولش با اینکه سخت به نظر میومد و خب سخت هم هست اما رضایتمو قشنگ 30 نمره بالا برده . از اینکه مغزم واقعا کار می کنه حس خوبی بهم دست میده و فکر می کنم واقعا دارم کاری انجام میدم 


چهارمیش هم کارگاه مربیگری بود . با اینکه وقتی موضوعشو فهمیدم حسابی هنگ کردم و گفتم من که نه شوهر دارم نه بچه آخه به چه دردم می خوره و من چه جوری به دیگران یاد بدمش آخه!!! از سر تعارف و رودر وایسی به خاطر دوستم رفتم ولی نتیجه ش خیلی خوب بود . 

روز اول هم که دیدین چه قدر هیستیریک شده بودم از آدمای اونجا و رفتاراشون . تازه فرض کنید یکی از استادام که آبم باهاش توی یه جوب نمیره ولی براش جالبم رو به رو شدم و قشنگ می خواستم زمین دهن وا کنه برم توش . 

کلا وضعیت اسفناکیه قرار گرفتن دو جوجه مددکار ، کنار 30 تا روانشناس مدعی !! که فکر می کنن مددکاری یه چیز اضافه ایه و مددکارها هیچی نمی دونن! درحالی که ... :/

خلاصه بازم به زور دوستم ادامه دادم . اینجا بود که متوجه شدم یه وقتایی باید پشت سرم زور باشه و اینکه خیلی وقتا قضاوت هام می تونه اشتباه باشه . و کلا آدم تیک ایت ایزی باشه و شعارم این بشه که : من اشتباه می کنم پس هستم

خلاصه اگر بازم مثل جریان قبلی پارتی بازی نشه و جامون نزارن ، خیلی حس خوبیه که معلم بودن رو تجربه کنم و چیزای واقعا کاربردی و قابل فهم برای همه مردم رو بهشون بگم! 


پنجمیش هم دوباره پر انرژی ظاهر شدن آقای صاد بعد مدتی بحران زدگی و ناامیدی بود ! خیلی خوشحالم که می تونم به همه ی وقت هایی که ازش دفاع کردم افتخار کنم! خوشحالم که تلاشمو کردم به بدوبیراه گفتنای بقیه دامن نزنم! قطعا یکی از آدمایی هست که بهش مدیونم . 

ولی بهم ثابت شد که قطعا وقتی احساسات بدی بین آدما به وجود میاد ، فقط یک طرف مقصر نیست و حتی اون آدم تاثیر گذارتره نقشش بیشتره حتی و بار بیشتری رو برمی داره


+ یه کمی گزارش زندگی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan