...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

حالا وقتشه

میگن در این جور مواقع زندگانی سر خودتونو با چیزای مختلف گرم کنین 

میگن بگذارید و بگذرید 

میگم : سخته سخت خیلی سخت 


× ولی یه اقداماتی باید زد برای زندگی 

حالا وقتشه 

حالا 

الان توی سن و سال و شرایطی ام که نمی تونم بعد بگم بچه بودم بی تجربه بودم نفهم بودم ! 

نمی تونم بگم وجودشو نداشتم... نمی تونم بگم قدرت آگاهی به خودمو نداشتم 

نمی تونم بگم نمی دونستم که باید در پی معمای زندگیم باشم نه که اینقدر راحت مساوی بزارم و جواب اشتباه بنویسم!

نمی تونم بگم خسته شدم ... نمی تونم بگم باید بایستم 


حالا وقتشه ... وقت تغییر رویه برای خودم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan