...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

قلبی از دریا باید

قدرت به چشم هاش داره بر می گرده 

احساس می کنم چه خرسند میشم و سبک تر 

دیدن احساس پرواز توی چشم عزیزان ، یکی از نعمت های زندگی است

یه لحظه به خودم اومدم دیدم قرار نبوده که هیچ وقت این شکلی بمونه همه چی . این روز باید می رسیده ولی من چه نمی دیدمش 


+ با اینکه خواهرم در حال قدرتمندش کمتر بهم نیاز داره و .... ، اما همیشه عاشقانه خواهر قدرتمندم رو دوست داشتم و میخواستم که همیشه ملاقاتش کنم

که او لایق بهترین ها بوده همیشه

کلا وقتی قسمت زیبایی شناسی علاقه ها به نیازها می چربه ، علاقه ها خیلی با ارزش تر و قیمت دار تر می شن 


+ یه روزی ما و خاطراتمون تموم میشیم ولی مطمئنم هیچی گم و محو نمیشه چون ما نامیرائیم 

فقط یه وقت همه چی خیلی شفاف میشه 

خیلی شفاف


+ ما را برای زنده ماندن ... قلبی از دریا باید ...

طاقتی از پولاد باید ... 

Nojan Jaan
۲۰ خرداد ۹۷ , ۰۱:۵۴
خواهر حواس جمع دوست داشتنی من. آره تو نامیرایی! مثل یه خون آشام مهربون که نه تنها خون حیوون نمیخوره، بلکه با آبمیوه خودشو زنده نگه میداره و حواسش به دوست داشتنی های زندگیش هست حسابی😘

پاسخ :

چه خوشگل گفتی آجیی خودم ... مرسییی آجی خودم :** 

خوش آشام دوست :))) ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan