...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

حاشیه

بخشیدمش 
دیروز خیلی واضح بخشیمدش 
اون خودش بود و زندگی خودش 
و حق داشت هر تصمیمی برای خودش بگیره 
ولی می دونم دروغگو نبود 
به من دروغ نگفت 
اما اگر نقشی هر چند اندک در افزایش اعتماد به نفس و جراتش داشتم ، خوشحالم می کنه 
بخشیمدش 
محبوبان ما ‌... محبوب ما هستن ولی خودشونن و زندگی خودشون و به ما چه ...
اعتراف می کنم از شنیدن این واقعه قسمتی از قلبم با صدای ظریفی شکست اما ...
اعتراف می کنم بسیار چیزها و باورها و خوش بینی ها برام فرو ریخت 
اعتراف می کنم آمادگی شنیدن و تصور وقایع اینچنینی رو از اشیا توی آینه نزدیک تر دیدم
اعتراف می کنم که مامنی خیالی و ذهنی رو از دست دادم 
اعتراف می کنم درصد احساس تنهاییم بیشتر شد 
اعتراف می کنم ... اما خب چیزی بود که نه به من ربطی داشت نه موضوع و متن اصلی زندگیم بود 
ولی حاشیه ی خاصی بود
chefft.blog.ir 💞💕
۲۲ خرداد ۹۷ , ۲۰:۴۶
آفرین، بخشیدن خیلی خوبه، 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan