...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

Out

در یک مراحلی که آدما لبریزن نباس هیچ توصیه ای داشت

فقط باید شنید 


+ این روزها کجام؟ چه می کنم؟ 

میام و میرم و در کارم که راهی برای خودم باز کنم 


+ میرم و میام و سعی می کنم مقابله کنم 


+ از یک بعدازظهر داغ که سرم داره می سوزه می رسم خونه و وقتی دارم درو می بندم با خودم میگم : بزرگ ترین اشتباه شاعر مسلکان اینه که بترسند از اینکه دیگه شعرها سراغشون نیان یا مثل قبل خوب نباشن 

اون وقت تن میدن به تور کردن هر احساس ریز و درشتی و نوشتن هر چیزی و بعد چاپ کردنش


یه شاعر نباید بترسه 

یه عاشق نباید بترسه 


ترس شعر رو 

ترس عشق رو 

نابود می کنه 


+ جاش گروبان همیشه در تمامی مراحل زندگی من حضور فعال داشته

مرسی ازت جاش!!! 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan