...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

نه به درماندگی آموخته شده

یکی از چیزایی که خیلی اذیتم می کنه اینه که 

کسی که رو به روم نشسته خودشو باور نداشته باشه 

چون اگر دوستت داشته باشه ، 

خودشو با تو مخلوط می کنه 

و تو رو هم با بی باوری نگاه می کنه 

نمی گم کلهم ولی در مجموع چرا 



با تمام وجودم میخوام نه بگم به درماندگی آموخته شده 

نههه به درماندگی آموخته شده 

درماندگی آموخته شده ، افسردگی و درماندگی است که بعد از چند بار شکست در زمینه ای بهش دچار میشیم و دیگه هیج اقدامی در جهتش انجام نمی دیم. درحالی که ممکنه هدف در یک متری یا زیر پامون باشه


+ من و مریم دوستای خیلی خوبی هستیم 

اما اعتراف می کنم امروز روز خوبمون نبود و بهم خیلی فشار اومد 

با اینکه بهش خیلی نیاز داشتم 

اما نمی دونم چرا کانکت نشدیم 

راستش نمی دونه ولی من اصلا از وقتایی که فقط در مورد زندگانی سوال پیچم می کنه یا میخواد بهم ثابت کنه جذابیت و دختر بودن رو بلد نیستم ، خوشم نمیاد 


من فکر می کنم خب سبک خودمو دارم. سبکم قابل ارتقا می تونه باشه اما قرار نیست بشم شکل بقیه لزوما 


هر کسی اگه قبول کنه سبک خودشو داره ، دیگه مشکلی نبود واقعا ...


+ ولی واقعا توضیح دادن احساساتم چه کار پر از سختی و دشواری عجیبی شده 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan