...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

The best way for me

یه سری آدم ها هستن که با هماهنگی حرکاتشون و با چشم هاشون باهم حرف می زنن😊


سکوت را می فهمند 

و خالی بین سطور را می خوانند ... 



+ شیوه ای که خیلی دردسر می تونه برای یک کودک ایجاد کنه . بین آدم هایی که شیوه معمولشون حرف و کلامه

و نوجوانیش رو خیلی بی افتخار و در هم پیچیده سپری خواهد کرد 

تا کم کم رمزگشایی شه بالاخره در بزرگسالی

در بزرگسالی هم چالش های خییلی خاصی داره و خصوصا باز در جامعه ما


+ اگه کسی وبلاگ خوان قهار من بود یا اگه وبلاگ های خدابیامرز نوجوانیم در قید حیات بودن ، می تونستم مشابه این جملات رو البته با نق و ناله بیشتر براتون در پست های مختلف پیدا کنم!


+ خوشحالم که فرصت داشتم تا پیدا کنم آدم هایی که با همین شیوه زندگی می کنن . کم یا بیییش مثل خودم:) 


+ یک قضیه ی پنج زبان عشق هست که روانشناسا خیلی لوسش کردن 

وگرنه براتون می گفتم 

اینجوریه که هر کسی تاکید خاص خودش رو بر یک یا دو تا از این زبان های عشق داره و غیر از اون یک یا دو حالت خاص اگر بهش ابراز کنی ، خیلی براش فوق العاده و بااهمیت نیست. بعد میگه بدونید خودتون و اطرافیانتون و بچه هاتون چه زبونی دارید. ملاحظه ی زبون همدیگه رو بکنید😁

کلا یه سری چیزا رو تا حسساااابی لوسش نکردن ول نمی کنن. مثل سی بی تی😐 طرحواره ها و اینا


+ می دونید دارم چی کار می کنم؟ 


دارم سعی می کنم خودمو بکشم بیرون از دل ماجراهای زندگی 

دارم سعی می کنم اون نخ تسبیح رو نجات بدم ... 

امیدوارم موفق بشم 

و دوباره توی دایره نیفتم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan