...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

همین که هستی

فاطمه من دوستت دارم همین شکلیتو 

اصلا هر شکلیتو 

الان یه پکیج جالب و عجیب متناقضی هستی که زیباست و من زیباییشو دوست دارم 

حالا به درک که همیشه جایی زندگی می کردی قرار بر این بوده فهمیده نشی ... درک نشی ... و همراهی نشی و همون واژه هایی که خودت بهتر می دونی 

به درک همه چی 

تو قشنگی ... پیش برو درخت کوچک من 

بیخیال بهارون 

بیخیال ... 


+ امروز که اومدم خونه برق رفته بود و با مامان درباره کودکیم حرف زدیم. راستش همیشه این کرمو داشتم. دلگیرم ازش و می دونم همه چی از من براش شکل معماست 

امیدوارم عواقب بدی نداشته باشه و اگرم داشت به درک واقعا 

من میخواستم بگم و گفتم 

بد هم نگفتم چیزی 

فقط از خودم گفتم که هی هم نگه چرا نمیری چرا نمیری 

باید به عمق قضیه پی ببره بالاخره 


اما جالب اینجا بود که تصوراتش از من در کودکی و نوجوانی تا حدود زیادی همون جوری بود که فکرشو می کردم 

البته مدت هاست که مقصر نمی دونمش و فلش رو گرفتم سمت خودم و پذیرفتم به هرحال هر چی که باشه من از این خونه به وجود اومدم و ...‌ 

اما خب بالاخره ... یه حس هایی هست گاهی خب 


و من کشف کردم اگه یه بچه با خلقیات مشابه من و یا حتی غیر مشابه در این زمانه به دنیا بیاد و در شرایطی که فهمیده نشه زندگی کنه ، احتمالا حالی بدتر از حال من و ضربه های شدیدتری می خوره 

چون اولا برچسب مسلم اختلال بهش می زنن همگان و دوما که بچه خودش رو می بینه بعد هم سن و سالای پرطرفدارشو می بینه بعد کلا سرویس میشه 

نمی دونم والا 

امیدوارم اینجوری نباشه البته


× به هرحال خوب یا بد ... نرمال یا غیر نرمال ... من امروز همینم که هستم. محصولی از شکست ها و موفقیت ها ... مجموعه ای از نقاط قوت و ضعف .. دقیقا مثل همه 


کاش یاری ... یارانی ... چیزی داشته باشیم جایی 

کاش

Nojan Jaan
۲۶ تیر ۹۷ , ۰۹:۳۲
من مطمئنم یه روزی، یار یا بارانت رو فراخوان میکنی و با هم آشنا میشین... فقط صبر عشقولی سوکی. تنهایی تا ابد نمیمونه اگه انتخاب ما نباشه

فکر میکنم سخت ترین و راحت ترین قسمت مادر بودن همزمان، دوست داشتن مجموعه و پکیج فرزنده. 

پاسخ :

چه به دل نشستی ... امیدوارم ♥️♥️🕯🕯

+ چه جالب! فکر کنم می فهمم منظورتو 
چالشیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan