...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

اینقدر سریع قضاوت می کنین خوب نیست ها

متاسفانه یا خوشبختانه آدمیم که اصلا نمیشه به سرعت راجبم قضاوت کرد 
اما معمولا فکر می کنن که می تونن راحت قضاوت کنن و انجام میدن :/ 
نور مایند ... من از شخص به دل نمی گیرم ولی خب اعصابم به هم ور میشه 
و البته من عادت دارم به سکوت. بیشتر باید بی خیالی کنم

+ همون ایده ی طره ی سفید و اینا رو باید اجرا کنم 

+ اصلا نمی دونم دارم کجا میرم... فقط دارم میرم 

+ حالا جدا چرا اینقدر غرب نظریه پرداز داره و ماها هیچ؟ اون ها نویسنده و تولید محتوای جدی و ماها؟؟
قبل ۱۸۰۰ چه خبر بوده؟ 
ما توی کشور خودمونیم ولی دلمون همواره با اون هاست 
همیشه هم در حال مقایسه ایم 
واقعا چرا اینقدر خسته و بی حوصله و ناامید و بی همتیم؟ 
حالا که کم کم جهان میره به سمت جهانی شدن ، داستان چه جوری قراره پیش بره؟ 
ما کجای قصه قرار می گیریم؟

+ دارم با عزیزان نظریه پردازمون آشنا میشم ... به به 

+ عقیده م درست بود. همه اندیشمندا دماغ های سر به پایین دارن :)) 
حالا همه به صف نیم رخ😎😂 

+ شت ... فکر کنین!! کل جامعه شناسی اولیه درواقع یه جورایی برعلیه انقلاب ها و تاثیرات منفی رنسانس شکل گرفته!!!! در واقع محافظه کاری و تمایل به اصلاحگری به جای انقلاب و تعارض و کشمکش
خیلی برام جالب بود و فکرشو نمی کردم

+ یعنی واقعا وبر دست روی نقطه درستی گذاشته؟ 
خب واقعیت عیان اینه که اونا همه کاراشون حتی کارهای بد و نامردیشون با عقل و درایته اما ما چی؟ 
واقعا علت این تفاوت ها چیست!! ؟

هر ملتی روند خودشو داره. اینجور مقایسه ها بوی قدرت طلبی هم میدن اما خب ... بیراه هم نیست

+ این داستان ادامه دارد ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan