...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

چه روزی بود امروز

امروز رسیدم به مراسم حاجی 
و خانم شینو بغلش کردم با تمام قلبم 

یهو یادم افتاد وای چه قدر با این خانواده آشنام!! چه قدر ازشون خاطره دارم 


+ خداروشکر که هنوزم همونی مدونای من 


+ پارسال عکس مدونا رو بهش نشون دادم گفتم : ببین! چه قدر شبیهشی!! 


+ ما از آدم ها جدا می شیم
آدم ها از ما جدا می شن 
ولی تیکه های قلبمون پیششون جا می مونه 

و یهو با یه جرقه ... ممکنه دوباره اون قسمت از قلبمونو ببینیم


+ اما نمیشه همه ی آدما رو در یک بازه زمانی داشت و لازم هم نیست
اما من همه شونو نمی خوام ... همه ی همه شونو نمی خوام
اما بعضیاشونو که میخوام! ...


+ راز آقای صاد امروز وا شد
پازل گنگی که ازش داشتم تقریبا درست کنار هم چیده شد 
تا حالا اینقدر شخصی از زندگیش نگفته بود! 
چه اندوه و شکنندگی با خودش حمل می کنه 
تازه می فهمم که چرا 

اما فقط تونستم بهش لبخند غم انگیزی تحویل بدم


+ مدرک عکاسیمم گرفتم ... باشد که بتونم گام های جدید و جدی تری براش بردارم . حداقل جدیدی! جدیدش برام مهم تره تا جدیش
جدید برا دل خودم

+ عجب روز پر ماجرایی داشتم ...
یه سریای دیگه اش کلا در این مجال نگنجد 


+ تازه هفته قبل از روی حواس پرتی باعث شدم شارژر لپ تاپ دانشگاه گم بشه! حال چه کنم؟ برای اینم باید فکر کنم وای! امان از حواس پرت


+ امروز یکی از کارمندای دانشگاه یه چیزایی گفت که نمیگم

داشتم به حرفش فکر می کردم و یاد واکنش های معذبم به آقای صاد افتادم که یادم اومد روز اولی که پامو گذاشتم توی دانشگاه چه شکلی بودم ، حالا چه شکلی ام!! بد نیس ولی متعجبم می کنه 
چه چیزایی که الان می بینم و اگه اون موقع می دیدم خر کیف می شدم یا جور دیگه ای رفتار می کردم

+ دارم سعی می کنم از گلنن یاد بگیرم با خودم صریح تر از این هم باشم حتی
خوبی و ویژگی مثبت گلنن اینه که افسردگی و تنبلیش از ما ایرانیا کمتره و مخشو بیشتر به کار می گیره 


+ حالا این وسط بعد عمریی من برا خودم لاک زدم ... حالا کی میخواد پاکش کنه :/ 

+ می دونم که الان اصلا وقت خوبی برای نالیدن نیست
 
+ بریم که مردیم از خواب 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan