...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

فقط می خواستم شکل خودم باشم

فقط می خواستم خوشحال باشم 

فقط می خواستم امیدوار باشم ... 

خیلی خواسته زیادی بود از زندگی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 


عجیب خالی شدم ... بدتر از امروز ، دورنمایی که برای خودم می بینم 

ادامه این روند مسخره 

من در جامعه ، من در خانواده ، من در دل بستگی های عاطفیم ، من در کائنات ... 

چیز هایی که بهشون مجبورم 

قدرت تشخیصمو از دست دادم 

و احساس می کنم هیچی تحت کنترلم نیست 


کاش بفهمم دقیقا دارم چه ... می کنم!!!! 

Nojan Jaan
۳۱ مرداد ۹۷ , ۱۷:۰۵
باید یه تغییری تو ظاهرت بدی..

پاسخ :

مثلا چه جور تغییری؟
Nojan Jaan
۳۱ مرداد ۹۷ , ۲۰:۲۷
نمیدونم... موهاتو کوتاه کن مثلا.
سبک لباسهایی که دوست داری رو نگه دار، بقیه رو بدار کنار که بعدا بپوشی و اگه لازمه جدید بخر. دور و برتو تغییر بده. اتاقتو رنگ کن. 
وقتی همه چی به روی آدم بسته میشه آفرودیت با این چیزا میتونه آدمو نجات بده...

پاسخ :

موهامووو 😣😭

آره راست میگی ... باید با یه چیزایی حال و هوامو عوض کنم 
فعلا واقعا هیچ غلطی ازم بر نمیاد در هیچ جهتی 

چی بگم از این آفرودیت که هر چی هست از آتیش خودش بلند میشه😁 نبودنش هم وحشتناکه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan