...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

هات چاکلت

خواهرم نوشت که به نظرش باید تغییرات ظاهری ایجاد کنم. مثل کوتاه کردن موهام (از قشنگیم میفتم. ترجیح میدم رنگشون کنم ولی اینم امکانش نیست شت شت شت شت شت) ، رنگ کردن در و دیوار ، لباس های جدید و هر گونه اقدامات آفرودیت طوری

گلنن هر موقع در تنگناها قرار می گیره شروع می کنه به نوشتن یه لیست! 

حالا خوبه منم یه لیست از کارهایی که حال و هوامو تغییر بدن بنویسم 

الان اصلا شرایط خوبی برای کن فیکون کردن نیست و کن فیکون کردن هم حالمو خوب نمی کنه 

خیلی سخته ولی امیدوارم بتونم نه بگم به درماندگی آموخته شده و ادامه بدم

و به چیزای مثبتی فکر کنم که بدست آوردم ، مثل بیشتر شناختن خودم و این که بزرگ تر شدم ، قوی تر شدم و ... 

البته نمی دونم چرا آسیب پذیر تر شدن و قوی تر شدن رابطه مستقیمی دارن!! 

بعدازظهر رفتم حموم و بعدش طی اقدامی ناگهانی فالوده ، کوکی ، پفک ، بیسکوییت و در نهایت سالاد خوردم :" :/ 
عاشق اون سالاد تهش شدم ... بشین😑 

راستش دقیقا نمی دونم دارم چی رو تحمل می کنم و سعی می کنم چی رو ادامه بدم ! فقط می دونم یه سری کارها رو نباید انجام بدم و یه سری کارها رو باید انجام بدم. هیچ نهایتی توی ذهنم نیست. هیچ آرزویی نمی بینم. و مدت هاست که خواب خوب نمی بینم 

به یه بیداری خاصی دچارم ... احساس می کنم اگر حتی یه کیلو شراب یا قرص بخورم ، هیچ نوع مستی و خوشی برام اتفاق نمیفته. فقط ممکنه بمیرم

+ امروز یه جا توی اینستا خوندم که کاکائو در قدیم الایام یه نوشیدنی عرفانی و خاص بوده 
منم کم نزاشتم و بعد اون خوراک خواری عجیب ، هات چاکلت زدم . البته وگانش 

+ به طرز عجیبی گمان نمی برم که در زمستانم 
الان دقیقا تابستانم 
زیر آفتاب دااااغ و تحمل و تحمل و تحمل واقعیت ها و اتفاقات ناخوشایند در جریان 

+ پس بعد قراره پاییز شه 
پاییز بمیریم؟ !

Nojan Jaan
۰۱ شهریور ۹۷ , ۰۰:۴۵
لیست😂😂😂
لیستم خوبه. به شرطی که قشششنگ حسی باشه...
الان در وضع فعلی بهتره یکمی خیلی فکر نکنی داری چی میشی. ول کن کلا. خودتو ول کن. بذار هرجا میخواد بره و هرکار میخواد بکنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan