...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

رو زمینم یا هوا !

عجب روز عجیبی داشتم 

اولش که گوشیمو خونه جا گذاشتم صبح 

بعدم در معرض یه دزدی واقع شدم (سر صبح!!!!) 

و در نهایت روز امتحانو اشتباه رفتم. یعنی فکر کردم امروز ششمه و پنجم بود😂😂 

رفتم دانشگاه ، کلی هم درس خوندم با استرس بعد دیدم چرا از همکلاسی ها هیچ کس نیومده ... شک کردم 😂 نگو امتحان فرداس


بهترین قسمتش اون موقعش بود که از شرکت اومدم و رفتم آبمیوه فروشیه ، انبه طالبی خوردم با کیک هام . خیلی خوشمزه بود😁 


+ چند وقته این سوتی های این مدلیم داره زیاد میشه دیگه دیگه 😐😂 شورشو دارم درمیارم ینی؟ 

خیلی گناه دارم 😣 به خیر گذشت اما

aycoservice
۰۵ شهریور ۹۷ , ۲۰:۵۲
aycoservice.com

___________________________________$$
_________________________________$$$
_______________________________$$$$
____________________________$$$$$$
__________________________$$$$$$$
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________________$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$
________________$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$
______________$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$
____________$$$$$$$
___________$$$$$$$
___________$$$$$$
__________$$$$$$
__________$$$$$
_________$$$$$
_________$$$$
________$$$$
________$$$$
________$$$
________$$$
_________$$
___$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________$$$$
__________$$$
___________ $

movquotes
۰۵ شهریور ۹۷ , ۲۰:۵۴
این اشتباها رو کاش میشد فیلم کرد خخخ

پاسخ :

دقیقاا :))))
مح اب
۰۸ شهریور ۹۷ , ۰۹:۵۳
خب خوبه دیگه. یه روز برا امتحان اضاف آوردید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan