...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

آخرین ترم پاییز

فردا انتخاب واحد ترم جدیده


آخرین ترم پاییزی من توی این دانشگاه 


اگر تاثیرات مثبت تحصیل و مدرک رده های بالاتر توی رشته مون نبود ، امسال می تونست آخرین سال تحصیلی من در زندگانیم باشه 


خبر خوش و جالبی بود اگر بود 


البته هنوز انواع آمادگی ها و شرایط لازم برای شروع کار های مورد علاقه م رو ندارم وگرنه براش تعلل نمی کردم و دست به کار می شدم زودتر


+ الان دیگه در و دیوار دانشگاه هم منو می شناسه و یه جورایی شرایط برام آزار دهنده شده 

خیلی زیادی دیگه همه دارن صمیمی می شن

ترم تابستون که خوب نگذشت چندان


+ هیجان دارم بدونم که پدر رو می بینم بازم؟


+ دانشگاه محترم نامحترم! انتظار دارم ازت این سال آخری یه خورده بهم انگیزه بدی برای ادامه ی این مسیر و رشته ای که دوستش دارم!! این یکی دو سال که حسابی از دماغم درآوردی انگیزه هامو

باتشکر ... 


+ رتبه ی ارشد هایی که قبول شدن امسال توی رشته ی ما ، زیر 60 و 70 بوده!! می دونم که کلا متقاضیای رشته مون کمه نسبت به بقیه اما خب رتبه زیر 60 هم خیلی ستمه. کلا هم دو تا دانشگاه!!

امسال کنکور دادنم دست گرمیه. نباید خیلی امید قبولی داشته باشم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan