...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

برس به خونه ت تا نفس بکشی

گاد جان ... بهم نیرویی بده که بتونم 

.
.

تا چند ماه پیش رو در معرض به فنا رفتن هستم! به علت مشغله های وارده 

امیدوارم ثمر بده 

.
.

یکی هم نیست بهمون بگه : تا این موقع شب اون بیرون چه غلطی می کنی! بیخود کردی پاشو بیا توی پستو. درارم ببند. نمیخوام اصلا هیچ کس ببینتت!! :))))) :/

.
.

امروز یه دیالوگ های سنگینی داشتم که ترجیح میدم فراموششون کنم ...

حرف زدن و گفتن خیلی سخت تر از شنیدن بود اما نمی شد هم چیزی نگفت

می دونم ازین به بعد بیشتر می بینمش ناچارا.  زین پس من بازم مثل همیشه سعی می کنم فقط خودمو زندگی کنم! بیشتر و بیشتر و بیشتر

شاید براش الهام بخش باشم

تنها چیزیه که شاید بتونه از طرف من بهش کمک کنه 

.
.

این که خیلی چیزا اهمیتشونو برام از دست دادن دوست دارم

.
.


علی سجاد موحد
۰۲ مهر ۹۷ , ۲۳:۰۷
«... زین پس من بازم مثل همیشه سعی می کنم فقط خودمو زندگی کنم! ...» آفرین. 
پذیرش خود و عمل کردن بر طبق شرایط فعلی، راحت ترین و بهترین راه کاره... توی آخرین نوشته وبلاگم در این باره نوشتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan