...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

کشف های من

این دو سه شبه کشف جالبی داشتم ! 

تازه فهمیدم چرا وقتی صبح ها بیدار میشم کلافه م!! (یادمم نمیاد چی می بینم فقط می دونم خیلی واقع گرایانه دغدغه هامو توی فضاهای مختلفی می بینم)

کشفم این بود : شاید باورتون نشه ولی من تماااام شب یه ریییییییز با خودم حرف می زنم 
کاملا یه ریز و با صدای بلند 

اینو وقتی فهمیدم که این دو سه شب یهویی با صدای در بیدار می شدم. 

مچ خودمو درحالی گرفتم که داشتم یه ریز حرف می زدم

اصلا فکرشم نمی کردم 

× :))) 
+ خوبه که با دهنم و صدای واقعیم حرف نمی زنم!! وگرنه کل رازهای زندگیم برملا می شد. خانواده هم بیچاره بودن 

+ اما خب خودمو دیوونه کردم 

+ خوشم میاد حتی خواب هام هم قصه نداره
هیچ وقت قصه پرداز نبودم
حتی وقتی نورا ازم میخواست و میخواد براش قصه بگم، واقعا عاجز می مانم :)) 
برعکس مامانش که همیشه بساط قصه و داستان هامون باهاش به راه بود. خودم یکی از فن ها و طرفدار های رسمیش بودم 
هرموقع مهمون داشتیم، برای من و بچه های دیگه قصه می گفت. حتی طنز!! و من بودم که از خنده غش می کردم
کلا من منتظر بودم عطیه یه چیزی بگه تا من از خنده پس بیفتم :*)))) 
عاشق اون داستان هایی بودم که برام تعریف می کرد از اون پسربچه هه. یا اون نمایش هایی که با هم بازی می کردیم

× این روزها گاهی توی خاطراتم می جویم ! میفتم توشون درواقع 

Nojan Jaan
۰۸ آبان ۹۷ , ۱۳:۳۱
راستشو بگو ، چی رو انقدر پس زدی که صداشو فقط تو خواب میتونه آزاد کنه؟



ببین من عاشق قصه ام. دیوانه قصه ام. اصلا میخوام زندگیمو وقف قصه کنم! 

پاسخ :

پسش نمی زنم 
ایشون خیلی پررو تشریف داره که روزها هم ور ور می کنه و شب ها هم ول نمی کنه :))) 


می دونی حتی اگه پس زدن هم باشه گاهی بد نیست
به عنوان اقتضائات این روزها می پذیرمش 
به هرحال چنین نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند 
نمی تونم براش اجی مجی لاترجی کنم
باید صبر کنه تا ببینم چه گل هایی می تونم برای سرم بگیرم :دی


به شدت حمایتت می کنم و می دونم که راه خودته :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan