...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

نهفتن

شاید مسخره یا کلیشه ای به نظر بیاد 

اما 

یکی از راز های زیبایی به نهفتنه! 


+ نه همیشه

اما خب بالاخره 


+ چه بی خود حالم گرفته ست

خیلی خسته ام شاید 


+ از آسمان بودن بسیار غمگینم 


+ وقتی یه فنچ بودم، عاشق بهلول بودم 

مدتیست گاهی بین حال و روز خودم و بهلول تشابهاتی میابم 


+ نصف شبا که خوابم نمی برد، کتاب داستانشو می خوندم 

اون موقع هنوز شهر خودمون بودیم


+ حتی اگه این کتابو کسی نخواد ورق ورق بزنه ... مهم نیست 


+ کتاب! 


+ به قول شاعر ... بخوابیم ! تا کارها درست شود! 

:  ))))


+ فقط خودم می دونم این حرفا جواب چه چیزا یا چه کسایی در دیروز و امروز است

+ و قطعا برای خودم

+ پس نوشته شد 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan