...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

قبل باریدن برف

نکنه کلمه ها هم مثل ابرها می تونن سنگین باشن 

و جمله ها می تونن مثل یه آسمون ابری و گرفته باشن 

قبل باریدن برف !



+ واسه همینه هی می نویسم و پاک می کنم 
می نویسم و پاک می کنم 

+ یه دکمه ری استارت نداره؟

+ این که الان هستیم اسمش آذره ... بعدش هم دی و بهمن و اسفنده 
بعدش هم بهاره 
بعدش هم تابستونه
بعدش دوباره پاییز میاد 
بعدش هم دی و بهمن و اسفنده
بعدش هم بهاره
بعدش باز تابستون میاد
بعدش هم بگم؟ یا بیشتر از این لو ندم براتون؟
می دونم هیجان و تعجب داشتن براتون خیلی مهمه توی زندگی

+ بزارید این هم بگم که فردا شنبه س ولی دیگه نمیگم بعدش چه روزایی میاد

+ تازه می تونم فردا با اتوبوس برم سرکار و خیابون ها رو نگاه کنم
و با هوای صبح خیال کنم همه چی جدید شده 
و برام جالب باشه که سرده 

+ یه زمینی رو حفر کنیم و توش بخوابیم
خیلی منطقیه به نظرم

+ فاتحه هم یادتون نره

+ حالا با این حرفای خوب و مفیدم برید زندگیاتونو بسازید
زندگیاتونو؟
تونو؟
کیا؟ چیا؟
زندگیتو ... زندگیتونو
همین تو و تو 
شما دو نفرو میگم که اون جلو نشستین

+ فقط یه خورده آب روغن غاطی کردم 
فقط همین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan