...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

موجم ...

یارا یارا گاهی 

دل ما را 

به چراغ نگاهی روشن کن ... 


+ تولدهامونم نزدیکه 


+ بی تو برگی زردم 

به هوای تو می گردم ... 


+ آخی ... یادش بخیر 


+ موجم ... کنارم باش


+ ح!! این حرف خیلی برازنده شه ! جذاب و بی قید و بند!! از اون آدماس که به دنیا آمده که تا هر روز یکی رو بدبخت و آواره کنه و خودشم حالشو ببره 

درکش می کنم! مستی و بی قید بودنشو .

ولی این سکه دو رو داره و من دقیقا توی زندگیم فعلا اون روی سکه رو انتخاب کردم ...

چون چیزایی این طرف سکه دیدم که پابندم می کنه . آرامش واقعی همین وریه که منم 

مثل این می مونه که انتخاب کنی که یه گرگ سفید توی کوهستون برفی باشی یا ... 

راستش دقیقا نمی دونم اون یکی دسته گرگ ها کجان . نه ازون خیلی زشتا ... اون بهتراشون!! 

بعد مدت ها امروز زنشو دید و اصلا انگار نه انگار !!!!!!!!!!!!!!!!! و هیچ نشانی از ناراحتی هم نداشت 

حالا هی بیاد به قصد اصلاح فی مابین برای شوهر جذابش ، چه فایده؟؟ اصلا نیست . مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد 

این جور مردها یه زنی میخوان که اسیرش بشن تا شاید وایسن بالاخره و استاپ بدن به تنوع طلبیشون . البته شاید خیلی تفکر خاله زنکی باشه. نمی دونم . 

هر چی که هست دور و بر من نباشه که دیدنش به همم می ریزونه . خوشم نیاد توی این شرایط که دارم پایه هامو محکم می کنم ، یه آدم بی قید جذاب الکی خوش راضی ، دور و برم بپلکه 


+ پ! تا حالا ندیده بودم پسر به این دوستی ! خیلی ماهه . خیلی کول . خییییلی راحت و آسون گیر. خاکی . زحمت کش . خیلی صاف و صادق . گپ زدن باهاش خیلی صفا داره و تنها چیزی هم که توی وجودش نداره شیوه های مخ زنیه !! 

منو یاد اون پسره توی سریال سیزده دلیل برای ... ، میندازه که آنا نوارکاست هاشو قبل خودکشی داده بود بهش. البته به اون اندازه حکیمانه نیس اصلا!! 


+ این دوتا رو این چند وقته خیلی دیدم ... برام سوژه های جالبی بودن . دوست داشتم درباره شون بنویسم اما فقط همینقدر خلاصه میشه اینجا درباره شون گفت و گفتن باقیش شاید درست نباشه . فضای مجازی است دیگر 


+ یارا .. یارا .. گاهی ... 


+ چه قدر حیفه که آدما عشق رو نشناسن (با همه تلخی ها و سوختن هاش حتی) ... این تجربه فرازمینی رو ... 

اگر حرفای سهیل رضایی رو نخونده بودم ، فکر می کردم توی یه فکر اشتباه تنهام ولی اینطور نبود ... حداقل از نگاه من 


+ اصلا عشق ذاتش آمیخته با غمه ... یه شراب غمناک دلتنگ مست کننده ... 


+ چه قدر دوست دارم طرحواره هام بهشون اضاف می شه 


+ انصافا آدمی در خسرانه اگه به کار اداری تکرار شونده بدون خلاقیت عصر حاضر ما تن در بدهد همه عمر شیرین را !! 

خیلی در خسران ... خیلی 



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan