...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

اما کدخدا

زیبایی بی حد و مرزه

زیبایی توی چشم هاییه که برای لحظاتی شادی به خودشون می بینن

اونم شادی خودساخته و خودخواسته 

خوبه ...

بازگشت به کودکی 


+ میگفت که جوون تر میشی! هی و هی جوون تر. منظورش همین بود. بچه تر. کودک تر

+ این روزها میگذرن. هرکسی راهی برای زندگیش انتخاب می کنه 

+ گاهی حس النی رو توی همین فیلم داست آف تایم حس می کنم

اینو فقط خودم می فهمم

+ کنگره شعر نو😆 مثلا داره یه انگیزه هایی بالاخره در من بیدار میشه 

محض همینجوری میخوام شرکت کنم. نظر مثبتتون چیه؟🙄

+ یا خدا معده بدبختم... اون چه چیز مزخرفی بود آخه😐 

+ بابا به زودی بعد از یک ماه و کمی اندی به خونه برمی گرده. حس می کنم دیگه بالاخره دلم براش داره تنگ میشه. می دونم دیره ولی خب دست خودم نیست خب

+ آخ جون آهنگ نات استرانگ ایناف اومد

+ با کیا می مونی؟ با کیا زندگی می کنی؟ فکر کیا رو نگه می داری؟ کیا رو از دورت خارج می کنی؟ کیا چیا؟ چی؟ کی؟ چه جوری؟ 

+ فعلا رو به سمتی ام که دیگران بدبختی می نامندش و سعی می کنم تلخیش رو بگیرم 

+ ساعت دو شد که

× ...

+ من الان دقیقا شبیه یه نوشیدنی ام که روشو با شکلات تلخ تلخ تزیین کردن. اولش تلخه ... در اعماق نه اون قدر. نه تاریکه نه تلخ . طعم خاص خوب خودشو داره. 

+ کاشکی کاشکی کاشکی کاشکی کاشکی آدمایی ‌که دوستشون داشتم و دارم قدرمو بیشتر می دونستن ... کاشکی جور دیگه ای باورم می کردن و برابر با خودشون نگاهم می کردن. جای اینکه بعدا به باوری که باید برسن. امروز می رسیدن نه فردایی که جز افسوس چیزی باقی نمیزاره


+ هعی بیخیال 

من که خواهم سوخت حرفی نیست 

اما کدخدا! تیر سیمانی نخواهد شد عصای روستا


+ بی ربطه ولی این شعرو خیلی دوست دارم . خصوصا این تیکه آخرش. دوست دارم به همه چی ربطش بدم😂

من که خواهم سوخت حرفی نیست...

اما کدخدا...

خیلی خوبه خیلی


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan