...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

عجب تیکه سنگینی :/

در دهن من کجا مونده؟ یکی بیاد بزاره اینقدر با مردم دهن به دهن نشم :/

طرف سنگین ترین تیکه ی دنیا رو بهم انداخته! اون وقت من حالیم نشده!!!!  مگه داریم مگه میشه!!!!! :/ 

چه قدر سالوحاااانه! :/// 

اه! از اولشم آبم باهاشون تو یه جوب نمیرفت

بقیه چه جوری بلدن تظاهر کنن اینقدر؟؟؟؟؟؟ چه جوری اینقدر تیکه های عمیق با عزیزم و فدات شم میندازن؟؟؟

هنوز منو نشناختن:/ نمی دونن من برم توی مود بی تفاوتیم ...!! برم تو مود بی تفاوتیم چی؟ هیچی به هیچیشونم نمیاد :/ فقط خودم راحت تر زندگی می کنم. 

بعد از دوران مدرسه ، این اولین جمعی بود که واردش شدم و اینقدر نامانوس و غیر دوستانه بود. فقط توی دوران مدرسه در دهنم سرجاش بود. الان نیست :/

اه اه ولشون کن ... خود درگیرن 

خدا را سپاس به خاطر همه آدم های صاف و صادقی که توی زندگیم باهاشون آشنا شدم و توی جمعشون بودم !! از این به بعد شاید هرچه کمتر ببینم ...



+ ولی جدا از عصبانیت ...
حتما جای خودشونو درست توی زندگی نیافتن ... خودشونو دوست ندارن ... از زندگیشون راضی نیستن و... که می تونن اینقدر تیکه های سنگین بندازن و خلاصه نامهربان باشن یا ...

در هرصورت کلا نمیشه از آدما کینه داشت . منطقی نیست . ولی میشه کناره گرفت یا دور شد یا ... 

هر آدمی قابلیت هر چیزی بودن و شدن داره
merSa Na
۲۳ مهر ۹۶ , ۰۳:۱۵
مگ چی بهتون گفتن :/. ؟

پاسخ :

چند تا بود . یکی نبود‌. منم فکر می کردم داره صادقانه اون حرفا رو میگه. نمی دونستم طعنه س😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan