...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

تا یار که را خواهد و میلش به که باشد

اون جا که سعی می کنی به جای گریختن از زندگی و آدم ها و یاد ها و خاطرات و اثرات فراموش نشدنی ... قلبتو از چند طرف فشار بدی و موکت پهن کنی تا جا به اندازه کافی داشته باشی ... یعنی داری جدی بزرگ میشی و البته به طرز عجیبی تنها تر و برعکس! 


+ داشتم فکر می کردم امروز توی تاکسی که زن های امثال من حرف ها و خاطرات رو توی ذهنشون مثل غنیمت های جنگی و یادگارهای عزیز نگه می دارن و حک می کنن و ... 

اما اگر از مردها بپرسی چی بود چی شد نمی تونن هیچی به یاد بیارن

و جدا هم دست به ایگنور (انکار) کردنشون فوق العاده س

ما زن ها هم باس فراموشی بگیریم


+ Dear Dear Dear Daaaaad

my magical Dad

آرزو می کنم همیشه ببینمتان

راه رفتنتون کنار زندگیم ... یکی از چیزهایی بود که باعث شد سعی کنم زیباتر و باشکوه تر زندگی کنم و باور کنم که باید قوی تر از این باشم و لایق ترم 

آقای ماه ماه ... 

نگران نیستم اما غمگین چرا 

اگر قرار بر این باشه ، همیشه می بینمتون 

تا یار که را خواهد و میلش به که باشد 


+ مریم طی دو ملاقاتش با آقای ماه معتقده که ما شبیه نیستیم بلکه کپی هستیم. میگه خصوصا تعجب نگاهتون عین همه 😂 

و بله تایید می کنم. چشمای ورقلمبیده ی متعجبمون قطعا عین همه و خیلی چیزای دیگه :)))) 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan