...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

خونه کجاست؟

این روزا شاید نرمال به نظر بیام ولی درواقع اینه که نیستم 

گرچه عموما نرمال نیستم و کلا هم نیستم اما خب دیگه ... ! 


+ نشانه ش هم اینه ... وی وقتی مث اسفند روی آتیش تخ تخ می پرید بالا و پایین 

البته آتیش ملایم و جزئی


+ البته از هیچ کدوم از کارهایی که این یه ماه انجام دادم ناراحت نیستم

راضیم.. باید انجامشون میدادم.....


+ طبق معمول چند تا چیز به هم رسیده و منو خشک می کنه ولی نجات پیدا می کنم 


+ هعیی ... خونه کجاست؟ 

من خونه مو ندارم 

من خونه ای ندارم 

دلشوره 

دارم ... 


+ به خودم می خندم 

با خودم می خندم ... 


+ خودمو چی ؟ 

این بار دارم ... 

چه سعادتی از این بهتر

؟


+ ... .‌‌... ....... ............‌‌.............. 


+ مرا دوباره به آن روزهای خوب ببر

سپس رها کن و برگرد 

من نمی آیم 

(بی منظور و بی مخاطب)


+ فعلا که باید رفت 

همیشه باید رفت 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan