...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

در ادامه این شب

سکوت وبلاگیم از عمد نیست!!


الان تنها چیزی که می تونم ازش براتون بگم، اینه که دنبال دستور کیک سیب وگانی می گردم که دفعه قبل پیداش کرده بودم! اما پیداش نمی کنم

می تونم براتون بگم از شیر گیاهی که به وضعیت پولی این روز ها جور باشه و بشه راحت توی خونه درست کرد 

یا از اینکه هفته بعد سایت انجمن رو می تونیم بفرستیم هوا اما خب یه قسمت هایی از محتواگذاریش واقعا حوصله می خواد و اینکه تازه کارای انجمن شروع میشه و آقای صاد اگر نمره کارورزیمو کم بده واقعا بی ذوقه 

می تونم بگم که اتاقم خیلی به هم ریخته و منتظرم جمعه بشه تا جمعش کنم 

و بگم که هوا یهو از امروز خیلی سرد شده و من دیگه رفتم توی کانال یخ زدن و به طور کلی یخم بای دیفالت 

یا اینکه نورا اومده بود سر زده بود بهمون امشب 

یا اینکه دیروز دانشگاه مسخره رو پیچوندم و رفتم خونه عطیه بعد عمری 

یا اینکه امروز صبح ناگهانی بهم الهام شد که مریم باید با چه مدل آدمی زندگی کنه!!! و دوست دارم زودتر ببینمش و در جریانش بزارم تا شاید حداقل اون عاقل شه و بره یه زندگی آدمونه ای برای خودش بسازه 

یا اینکه این لباس پاییزیه که هفته پیش خریدم خیلی نازه! کی بپوشمش؟ اگه اتو بشه بلایی سرش نمیاد؟

و دیگه!! ؟

بقیه ش هر چی که هست میخوام روون شه توی روزها و ساعت ها و بره 

بره و به اون آبشار برسه و سقوط کنه / فرود بیاد (!)


+ فکر کنم ذهنمو دارم به سبک مینیمالیستی پیش می برم !!!!!!!!!!!!

+ خب برویم ببینیم چه کار می شود کرد در ادامه این شب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan