...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

اینجا هوا هوای بهتریه

و من هنوز هم ترجیح می دم توی پناهگاه خودم بمونم 

اینجا هوا هوای بهتریه ...


+ خوشحالم دلخوشی ها و تکیه گاه های گذری زندگیم ازم قطع شدن و نیستن یا خودمو ازشون قطع کردم


+ در راستای چیزایی که نمی دونم توی چه پستی آخرای تابستون نوشته بودم


+ این هفته یک بی قرار در اتوبوس بودم 

نه می تونستم آهنگ گوش بدم

نه می تونستم فکر کنم 

انگار صندلی ها میخ داشت 

خصوصا موقع برگشتن!


+ هنوز سه روز از هفته مونده ها ولی آیتم دانشگاهش برای این هفته تموم شد


+ وای ارائه هفته بعد رو چه کنم!


+ خب حالم بهتره ...

دیگه داشتم رودل می کردم

یا حتی روسر/ رومغز/ روکله/ رو...


+ به به! بانو گوگوش الان دارند آواز می فرمایند در گوش ما :

منو از من نرنجونم 

از این دنیا نترسونم ... 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan