...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

is changing ...

گویا یه چیزهایی در حال تغییره 

فرش اتاقمو جمع کردم 

اون بیرون هم دارن یه سری ظرف ها رو میزارن تو جعبه ها

.

.

ما داریم می ریم

ما ... این واحد ۳ نفره عجیب و غریب 

دارم از اتاق کوچک محبوبم میرم ولی مثل پارسال ناراحت و غمگین نیستم

حتی حوصله ندارم به ناراحتی در این باره فکر کنم

برای این حال و روز و این روزهام شاید این تغییرات ظاهری مسکن ها و دلخوشی های جالب داشته باشن

شایدم نه اما امیدوارم که اینطور باشه

.

.

این هفته بابا هم جدی جدی با زن و بچه نشسته شد و دیگه صبح ها وقتی بیدار میشم، زودتر از مامان ، بابا بیدار شده و نشسته

و این هم چالش و تغییر جدیدیه 

خوشبختانه روزهای اول با زن و بچه نشستگیش، سرش مشغول کارهای دیگه س وگرنه ... ! 

.

.

ما داریم می ریم 

و بی رحمانه خودمون رو هم می بریم !!

من همین خودمو قراره ببرم توی اون اتاق جدید که خوشبختانه پنجره داره

مامان هم خودشو میاره 

بابا هم همینطور 

.

.

این واحد ۳ نفره عجیب و غریب 

آدم هایی که راجبشون نمی نویسم 

ولی بیشتر از هر کسی می بینمشون 

راستش دیگه دلم هم نمیاد باهاشون بزن بزن کنم 

هر سه تاییمون یه طوری هستیم دیگه زدن نداریم 

باید مدارا کنیم باهم 

.

.

گاهی خنده دار و گاهی واقعا گریه داریم 

ولی خوبه ... مدتیه بودنتونو دوست دارم بچه ها 

خوب باشین و بودنمو دوست داشته باشین لطفا 

با اینکه دختر تخس بی احساستونم


(حالا نه دیگه در این حد هم ولی خب تصورشون هست در هر صورت که من کلا احساساتم کمه)

دوست
۰۷ دی ۹۷ , ۲۳:۱۲
امیدوارم اوضاعت همیشه رو به بهتر شدن بره.
وقت کردی بهم سر بزن.

پاسخ :

و متقابلا :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan