...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

آروم بارون

خسته م و خیره شدم به رو به رو
به این قطره های آروم بارون

چند وقتیه خستگی به تنم نشسته
وقتی تنهام نمی تونم بخندم
وقتی تنهام با خودم سکوت می کنم
وقتی تنهام به تو فکر می کنم لبخند می زنم

یه آهنگ با یه ریتم آروم
شاید یه پیانو
توی وجودم چکه می کنه
می ریزه روی سقف
و من خیره می مونم به رو به رو

این روزها بیشتر از هر چیزی دوست دارم همه لحظه ها رو نگاه کنم و با دماغم بالا بکشم و گلوله کنم توی تنم

دوست دارم سرمو بگیرم بالا و نفس بکشم تا روشنی از پشت پلک های بسته م رد بشه 

چه از این به ... !؟


× حرف های بعد امتحان با فشار افتاده 

+ ایستگاه اتوبوس

محمد علمدار
۲۶ دی ۹۷ , ۱۸:۲۰
ایام امتحانات همه مون رو شاعر کرده :))))) در حدی که منم شعر گفتم :)))
اگه خواستین یه سری هم به وبلاگ جوجه دانشجو بزنید.
خوش حال میشیم
نوجوان خامنه ای
۲۶ دی ۹۷ , ۱۸:۴۷
با سلام
خسته نباشید

مطالب تون عالی هستند :)
خواهشمندم به وبلاگ ما یک دوری بزنید.
ضرر ندارد و نظرتان را را درباره سایت ما بدهید.

منتظرتان هستم

متشکرم

با احترام
نوجوان خامنه ای
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan