...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

۱۰۰ درصد

کاری که انسان همیشه ازش ناتوانه ، ۱۰۰ درصد بودنه 

محمد جواد
۲۴ فروردين ۹۸ , ۲۲:۵۰
درسته. همیشه در زمان حال زندگی کردن برای انسان کاملا سخته...

پاسخ :

بله دقیقا ... اگر غرق شدن توی گذشته و امیدهای آینده نباشه ، پیش بردن حال ممکن نیست. به خصوص وقتی به قول دکتر شیری، سنگ تیپا خورده روزگار شدی
محمد جواد
۲۵ فروردين ۹۸ , ۰۵:۵۲
اتفاقا اگر در زمان حال زندگی کنیم، هم اکنون خوبی داریم و هم آینده رو خواهیم ساخت.

پاسخ :

من که ازش ناتوانم
محمد جواد
۲۵ فروردين ۹۸ , ۱۴:۰۹
اگر در زمان حال زندگی کنیم مشکل چندانی نخواهیم داشت. اگر بخواهید کتابهایی رو به شما معرفی می کنم که یاد میده چطور در زمان حال زندگی کنیم.

پاسخ :

زندگی کی آسوده بوده ... ! 
گذشته یادم می اندازه کی بودم و چی می خواستم و برای چه چیزهایی تلاش کردم
برای پیدا کردن خودم بهش نیاز دارم

+ ممنون از توجهتون
محمد جواد
۲۵ فروردين ۹۸ , ۱۹:۵۲
زندگی کسی آسوده نیست. اما با آگاه شدن می‌توان از بازخورد سختی‌های روزگار بر روح و روان خود جلوگیری کرد. 
شاید نام کتابها را شنیده باشید. این کتابها نسخه صوتی هم دارد که من صوتی آن را پیشنهاد می کنم. 
- نیروی حال (اکهارت تول) ترجمه و گوینده (مسیحا برزگر)
- تمرین نیروی حال  نویسنده(اکهارت تول) ترجمه (فاطمه مشایخی) گوینده (نیما رئیسی)
- مکاشفات (مایستر اکهارت) ترجمه (مسیحا برزگر) گوینده ( علیرضا آرا )

پاسخ :

خیلی ممنونم از پیشنهاداتتون 
حتما مفید هستن 🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan