...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

آسمون آبی کو

من این یه سال عوض شدم 

از خستگی ها و مشغله ها استفاده کردم تا عوض بشم 

هر کی ازم پرسید چرا این شکلی هستی یا شدی گفتم خسته م. سرکار بودم. از صبح بیرون بودم. دانشگاه بودم و ... 

چه بهانه های خوبی واسه لم دادن و حال نداشتن!! واسه عوض شدن!! واسه بیشتر در خود رفتن!! 

این که یه جواب قانع کننده داشتم خیلی خوب بود. اینکه اینقدر سرم شلوغ بود که روزها می گذشتن خیلی خوب بود 

لب به لب و با کمی ارفاق یک سال از کارم توی شرکت داره می گذره و الان دیگه فکر می کنم کافیه و هر چیزی که قرار بود بهم برسونه رسونده. منم کم نزاشتم براشون

خیلی کم نوشتم و خیلی کم گفتم. یه جورایی اصلا نگفتم از اینکه بیشترین ساعت های یه روزم رو کجام و چه می کنم. اما دوستش داشتم و جز تجربه های قشنگم بود

یه زن دیگه به زن های زندگیم که بهشون احترام می زارم اضافه شد! خانم مهندس! رشته های پنهانی بین ما بود و هست. احتمالا جز معدود آدمایی بودم که تونست بهم اعتماد کنه و از اینکه باهام حرف بزنه حس خوبی داشته باشه.  توضیح دادن راجع به این موضوع وقتی که هیچ وقت درباره زن های مهم زندگیم نگفتم و ننوشتم سخته! 

برای بعد از این کارم دو سه تا برنامه مشخص دارم که شبیه واحد های پیش نیازه و نمی دونم الان که عوض شدم دیگه بیشتر استراحت کردن رو بلدم؟ 

شاید بازم خودمو به هر دری آویز کنم و اون قدر خودمو خسته کنم که باز یه بهانه داشته باشم واسه کنار ایستادن! و بعد گشتن دنبال کار بعدی 

یه مجوز برای کم رنگ بودن و توی سایه موندن 
یه مجوز برای خنده های الکی 
یه مجوز برای خود رو وا دادن 

کار کردن و خودکشی مسکن درد های ماست ... برای روزهایی که نباشی بگی خودتو اذیت نکن


× چشماتو باز کن 
آفتاب طلوع می کنه 
پاک کن گونه تو 
غم هات غروب می کنه ... 


× و این سنگ دیگه چه قدر باید صیقل بخوره؟ 
چه قدر باید از کوه بیفته بیفته و غلت بخوره؟ 
خدا تو بگو 
آسمون آبی کو
نباتِ خدا
۰۸ ارديبهشت ۹۸ , ۲۰:۱۳
چقدر دو تا ضربدر های پایین پستتون زیبا بودن!
منم واقعا دوست دارم اینکه سرم شلوغ باشه و وقت برای خیال پردازی یا فکر کردن نداشته باشم!ولی متاسفانه زندگی من برعکسه به جز اون قسمت تنهاییش!

پاسخ :

ممنون عزیزم‌ . ضربدر اول آهنگ امیر عظیمی : آروم آرومم 
آهنگ قشنگیه 

+ منم قبلا همینطور اما کم کم سر خودمو شلوغ تر کردم
راستش چیزی نیست که بخوام خیلی توصیه ش کنم اما یه وقتایی کارایی داره
چه بهتر که آدم با مشکلاتش مواجه بشه مستقیم اما یه وقتایی مستقیم نمیشه
البته مشغول بودن در حد معمول و توی مسیر علاقه ها رو توصیه می کنم و مطمئن باشش طولی نمی کشه بهش می رسی
نباتِ خدا
۰۸ ارديبهشت ۹۸ , ۲۰:۴۸
درست میگین،اینکه تو مسیر رسیدن ب خواسته هام قرار بگیرم هم میتونم لذت ببرم هم میتونم در نهایت بهش برسم!میدونید من سه تا هدف خیلی بزرگ دارم ک یکیش ممکن شد،ولی ۱۵ کیلو کاهش وزنم و هدف سومم مونده!نمیدونم نظرم در مورد خودم اینه تنبل و بی ارادم!حالا گاهی جوگیر میشم :/ ولی در کل بی ارادم

پاسخ :

تنبلی برچسبی نیست که بهت بچسبه! شاید توی بعضی شرایط یا یه سن هایی  برای یه سری کارها تنبل به نظر برسیم! 

اما باید ببینی دلیل تنبلی چیه! شاید بار سنگینی گذاشتی رو دوش خودت و شاید یه راهی راه تو نیست و شاید انگیزه تو از دست دادی به اون مورد یا ... و ...

مثلا کاهش وزن! این می تونه توی چند سال به مرور انجام بشه با اصلاح تغذیه و سبک زندگی 
و بهتر باشه شاید که تمرکزت رو روش نزاری و از پیشرفت و روز به روز بهتر شدن لذت ببری تا اینکه به خودت فشار بیاری 
اون طوری اگرم لاغر شی بعدش باز حس خوبی نداری

جسم ما با روحمون همراهه
نباتِ خدا
۰۸ ارديبهشت ۹۸ , ۲۰:۵۶
درسته ولی الان دو ساله که میخوام سی و پنج کیلو کم کنم!بیست تاش تموم شد،دلم میخواد زود تر اتفاق بیوفته!چون هر بار ک نمیشه من ازش دور تر میشم با وجود اینکه تسلیم نمیشم و دوباره شروع میکنم ولی خب ب هرحال اراده و انگیزم تحت تاثیر شکست هام قرار میگیرن!
در مورد تنبلی هم درست میگین!راستش من در مورد هدف سومم،انگیزه کافی ندارم یا شایدم تصویر روشنی از هدفم تو ذهنم ندارم

پاسخ :

خیلی خوبه! پس به خودت نگو بی اراده 
همون طور که می دونی هر چه قدر وزن کم میشه ، وزن کم کردن هم سخت تر میشه. نمی دونم از چه روشی استفاده می کنی ولی مراقب روح و روانتم باش

همین که بتونی رو یه وزنی ثابت هم بمونی خیلی خوبه. تازه چه برسه بخوای کاهش هم داشته باشی. مطمئن باش اون هم میشه! شاید آروم تر 

یه وقتایی ادم استرس ها و مشکلات دیگع ش رو منتقل می کنه به وزن. باعث میشه استرس بیشتر بشه 

کلا هر چه قدر فعال تر باشی کاهش وزن هم برات راحت تر میشه 


+ خیلی بگرد و جستجو کن. توی حیطه های مختلف سرک بکش و به علاقه های ذاتی و کودکیت فکر کن. شاید فعلا با واقعیت هدفت آشنا نشدی. شاید وقتش نرسیده 
اما هدف های آدم تا برسن به زمین مثل اون سیبه هستن که هزار دور می چرخن
البته دور خودشون!
نباتِ خدا
۰۸ ارديبهشت ۹۸ , ۲۱:۱۰
درسته باید آروم و صبور باشم و مطمعن باشم در نهایت اتفاق میوفته :)
شما چقدر زیبا میگین!
راستش من چن ساله دارم در جا میزنم و واقعا نمیدونم باید چه تصمیمی بگیرم :( مدام سعی دارم از فکر گذشته بیام بیرون و خودمو بابت اشتباهاتم ببخشم و دوباره شروع کنم و برای خودم هدف جدید داشته باشم،هدفی ک دوسش دارم و حاضر باشم هر کاری براش بکنم!ولی اون چند سالی ک باختم و یه عالمه فکری ک بخاطرش ب ذهنم میاد نمیزاره آروم باشم :( 

پاسخ :

حتما اتفاق میفته. تا اینجاشو که خیلی خوب رفتی :)

+ می دونی زندگی کلش همین درجا زدنا و شکست خوردناس دیگه :))
البته نه کل کلش ولی خب بالاخره مگه یه پرنده چه مدت توی اوجه؟ همیشه شرایط آب و هوایی یکسان نیست. همیشه پرنده مثل دوران بلوغش ماهر و توانمند نیست!! 

یه سری تجربه ها لازمن چاره ای نیست. این کسی که امروز هستی حتما تجربه ها و شکست هات تاثیر دارن 
ولی مطمئن باش اگر یه روزی چیزی یاد گرفتی یا برای رسیدن به چیزی تلاش کردی، حتما کلی اطلاعات یا مهارت بهت اضافه شده!! که ارزششم اصلا کم نیست. خیلی هم قیمتیه

باید پاشی! چاره چیست همیشه ریسک هست. اما این بار با آمادگی بیشتر و فکر و تحقیق بیشتر شروع کن
نباتِ خدا
۰۸ ارديبهشت ۹۸ , ۲۱:۲۳
پس باید دوباره انتخاب کنم!هر چند که همیشه بی تفاوت بودن خیلی راحت تره تا اینکه شجاع باشم و انتخاب کنم!ولی ب خودم قول دادم به هدف سومم برسم :) نباید اجازه بدم پایان نبات شکست هاش باشن :))
اینکه با یه فرد بسیار موفق حرف زدم،واقعا برام لذت بخشه،ممنونم ک وقت گذاشتین :))♡♡

پاسخ :

اره دقیقا ... همیشه بی تفاوتی راحت ترین راهه. 
زندگی گرده یه وقتایی. دیدی شاید یه روزی دوباره سرو کله هدف قبلیت هم پیدا شد. هیچی معلوم نیست. از خودت بپرس الان بهترین کار چیه؟ شاید یه سری پیش نیازها لازم داشته باشی! 

موفق باشی عزیزم. امیدوارم شکست هات فقط یه بخش نمکی زندگیت باشن :) 

× تا تعریفت از بسیار موفق چی باشه. مرسی منم خوشحال شدم که با یه فرد تلاشگر صحبت کردم :) برسی به خوب ترین های خودت
نباتِ خدا
۰۸ ارديبهشت ۹۸ , ۲۱:۳۴
چه آرزوی قشنگی!شما هم تک تک آرزوها و اهدافتون رو بغل کنید :)

پاسخ :

آخ گفتی چه قدر دلم بغل می خواد 😉 
مرسی مرسی ... یو تو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan