...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

دوست داشتنی ها

چند روز پیش کلافه بودم و داشتم سقفو می کاویدم که چرا من نمی تونم هیچ وقت یه اسم خوب پیدا کنم. شیشصد ساله دنبال یه اسمم که یه پیج بزنم که بهم انگیزه بده برای کارایی که دوستشون دارم

اما بالاخره پیداش کردم! دقیقا توی همون لحظه ها. البته یه اسم نیست یه جمله س! اما بهترین چیزی بود که می تونست باشه

امروز عکس پروفایلشو ساختم و اولین پستشم گذاشتم. فعلا دوست دارم کپشنام انگلیسی باشه. تا بعد

دوست دارم این روزها یه جا عکاسی هم برم. خیلی دلتنگم براش. البته توی خیالاتم میرم وسط یه جنگل اما خب در واقعیت ...!! خصوصا با پنجاه میلی متر فقط باید رفت در دل یک جنگل درهم و برهم


+ همیشه برای انتخاب کردن اسم مستعار برای خودم مشکل داشتم. همیشه هم دنبال یه اسم بودم غیر اسم خودم که بهم بیاد. آخرشم هیچی پیدا نکردم. همون اسم خودم خوبه
اسم آدم وقتی دوست داشتنی می شه که آدم های دوست داشتنی زندگیت تو رو با اون اسم صدا بزنن. اون وقت می بینی هر چه قدرم تکراری باشه اسمت، ولی اونا یه جور دیگه میگن

+ خیلی سخته. ته ذهنم همش اینه که هیچ کاری رو نمی تونم مثل آدم و درست و کامل انجام و ادامه بدم. ته ذهنم همش شکسته. ته ذهنم همش از دست دادنه. حالم به هم می خوره از این

+ بی حسی هامم از همینه. ترس از دست دادن منو خفه می کنه آخرش. از ترس از دست دادن خودمو بی حس می کنم. 

+ حالا این وسط پیشنهاد کاری مرتبط با رشته و مصاحبه دانشگاه رو کجای دلم بزارم!!
واقعا ...

+ آه خدا ... 
منو به خودم برگردون
منو به خودم برگردون
منو با خودم نگهدار
منو با خودم نگهدار
عطیه
۰۳ مرداد ۹۸ , ۰۳:۴۹
خیلی حال اسم پیجت و پیج جدیدتو دوس دارم. امیدوارم چرخش برات بچرخه!!
راستی تبریک میگم شما دارید تله های جدید در خودتان کشف میکنید!
حالا جالبه این دو تا تله بین ما مشترکه. تله شکست و تله رهاشدگی
من رهاشدگی رو همین روزا فهمیدم و کشفش خیلی برام عجیب بود. از این جهت که چرا تا حالا بهش دقت نکرده بودم؟!؟

پاسخ :

ممنووووووون ... امیدوارم!!

من می دونستم همیشه تله رهاشدگی دارم. حتی وقتی تله ها رو نمی شناختم. اماااا اصصصصلا فکرشو نمی کردم تله شکست هم داشته باشم ولی انگار دارم بدم دارم. 
اینو الان که زندگی جدی تر شده و از رویا و وهم در اومده دارم می فهمم! پای عمل که رسیدم دیدم چه قدر عجیب!! همش یه چیز ته دلم می گه نمیشه و نمی تونی و نصفه رهاش می کنی
قبلا همش توجیح می کردم ولی الان !!!

فکر کنم برعکس بودیم!! تو از اول تله شکستو می دونستی اما من رها شدگیو. حالا اون یکیشم فهمیدیم

عطیه
۰۳ مرداد ۹۸ , ۱۲:۱۷
دقیقااااا درست گفتی. من اول متوجه شکست شدم
اما این دو تا تله دقیقا اونهایی هستن که من هیچ کاری تا حالا براشون نکردم
یعنی مثلا دنبال کنکاش نرفتم، کتاب نخوندم، فایل نشنیدم
و اتفاقا تو سنی که ما هستیم خیلی مهمن هر دو

پاسخ :

من فعلا تنها کاری که برای شکست می تونم انجام بدم عمل کردنه و اینکه به خودم بگم اون فکرها الکین!!! 
اره خیلی خیلی 
از دست دادن ولی خفه کننده تره. بعد وقتی اون دوتا به هم بچسبن دیگه واویلا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan