...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

در ستایش عشق

برخلاف چیزی که به نظر می رسه، عاشقی کردن یعنی دوست داشتن تمام و کمال کسی که ۱۰۰ درصد شرایط دلخواه لیست رویاهات رو نداره! شاید ۶۰ یا ۵۰ درصدشو داشته باشه یا هر درصد دیگه ای!

هیچ کس قبل از عاشق شدن انتخاب نمی کنه. هر کی عاشق میشه اصلا یادش میره لیست رویایی شرایط و ویژگی های دلخواهش چی بوده! یادش میره چی می خواست و چی فکر می کرد. اصلا قشنگی عشق به همین جا به جا کردن مرزهای فکره! یا به قول دکتر شیری تغییر دادن مختصات!

اما اونایی که عاشق نیستن فکر می کنن عاشق ها واسه این عاشقن که شخص تماما ایده آلشونو پیدا کردن. 

اصلا قشنگی عاشقی کردن به همین دیدن زیبایی ها و خوبی ها توی نقص هاست، عاشقی کردن دوست داشتن کسی با تمام حفره هاشه! یعنی من تاییدت می کنم و قبولت دارم و برای تایید و قبول کردنت می تونم هزارتا توجیح و دلیل هم برای خودم بتراشم

واسه همینه که هرکسی با دلایل منطقی میخواد یه عاشق رو از مسیرش منصرف کنه، موفق نمیشه!!

درسته که این روزها عاشق نیستم ولی در زندگانیم خیلی عاشقی کردم و همین به قلبم عمق داد. غم ها و رنج های عشق قلبو عمیق می کنن. شبیه کندن زمین و رسیدن به آب! 

درسته که قصه های من پایانشون شاد و شیرین نبوده ولی هیچ موقع از عاشقی کردن هام پشیمون نمیشم. می دونین این یه حال شخصیه با عشق نه لزوما با اشخاص یا حتی اشیا!! 

همون ماجرای "ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم ، ای بی خبر ز لذت شرب مدام ما" 

خواستم بگم هیچ وقت از خودتون پشیمون نشید اما من مشکلم همیشه این بود که دکمه استاپی برای عاشقی کردن نداشتم. شاید خاصیتش بود ولی دکمه استاپ یه وقتایی لازمه. جنبه محافظتی داره. یه جایی باید عشقو به خودت برگردونی و از خودت مراقبت کنی. عشق اگر جای درست صرفش نکنی فقط تلخی هاتو بیشتر می کنه.

می دونم آدم های عاشق خاصیتشون جرات و دل به دریا زدن و ناامید نشدنه اما شاید بشه بالاخره یاد گرفت و بیشتر مراقب بود! اینکه حواست باشه داره برات چه اتفاقی میفته و خودتو سپردی دست چه جریانی! رودخونه داره کجا میره؟ بالاخره باید زنده موند و زندگی کرد اونم با کیفیت خوب. کسی نمی دونه چی میشه. یه وقتایی هر کاری هم می کنی باز نمیشه. یا یه چیزایی اشتباهه در تو که فعلا متوجهشون نیستی یا اسباب و وسائل جهان و کائنات همراهی نمی کنن یا ... ! هر چیزی ممکنه

با همه نشدن ها و تلخی ها اما هیچ وقت از عشق ناامید نشو! عشق از بین رفتنی نیست چون یه شخصیت مجزا داره برای خودش و تو توی زندگیت هیچ وقت موفق به ملاقات حضرت عشق نمی شدی مگر با حضور الهام بخش معشوق!! عشق همیشه در انواع و چهره های دیگه خودشو بهت نشون می ده فقط کافیه قلبتو گشوده نگه داری و از عشق ناامید نشی و انکارش نکنی!

 

" و در پایان 

عشق پیروز است ... "

 

 

× فکر می کنم این نوشته ها یه روزهای دور یا نزدیک به درد آدم هایی می خوره که بهشون برخورد می کنم و ممکنه به همچین جمله هایی احتیاج داشته باشن. 

خودم که احتیاج داشتم!

ممکنه من اون روز توی مود و حال اونا نباشم یا نتونم منظورمو بهشون بگم. نوشته ها قوی ترن گاهی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan