...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

به لهجه جدید من خوش آمدید

میخوام با لهجه جدیدم بنویسم

میخوام حرف بزنم 

یه وقتایی هم فریاد 

زندگی ای که نتونم ازش بنویسم به سمت یه پرتگاه تاریک میره

پرتگاه تاریکی که اسمش : افسردگیه 

من ساخته شدم تا بخشی از تنهایی عظیم انسانیم رو به جای آدم های متعدد با نوشتن هضم کنم ... 

میخوام با لهجه جدیدم بنویسم

از هر چیزی که دوست دارم 

بدون هراس یا توجه به قضاوت ها 

 

× چون وقتی این وبلاگ رو زدم به خودم قول دادم حذفش نکنم و تحت هر شرایطی همینجا بنویسم ... همینجا میمونم و البته راضیم. فقط ممکنه آدرس وبلاگ تغییر کنه

 

× ظاهر جدید دادم و به به راضیم

 

× مثل روال قبل کسی رو اینجا فالو نمی کنم اما این باعث نمیشه به وبلاگ هاتون سر نزنم

لاک‌پشتِ در فکرِ رسیدن
۲۳ دی ۹۹ , ۰۲:۰۳

لهجه‌ی جدیدت بهترین انتخابه، بدون هراس و ترس از قضاوت بنویس :))

لطفا اگه آدرستو عوض کردی، به منم بده

ظاهر جدید مبارک :*

پاسخ :

مرسیییییی :)
حتما حتما اگر آدرس تغییر کرد بهت اطلاع میدم
❤❤❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan