...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

دلی از دریا باید ...

بی اعتمادی مرحله ای از رسیدن به اعتماده
نگران نباش
اما مسئله اینجاست که همونقدر که انتظار داری بقیه قابل اعتماد باشن، خودتم باید باشی و خودت هم باید بتونی اعتماد کنی ... 

اعتماد یه دل گنده و دریایی میخواد ...

لاک‌پشتِ در فکرِ رسیدن
۲۱ فروردين ۰۰ , ۱۴:۰۳

خیلی جالبه در حالی دارم این پست رو می‌خونم که از دیشب فکر راجع‌به اعتماد مثل خوره افتاده به جونم!

به قابل اعتماد بودن خودم شک کردم، و این مسئله‌ی ناراحت کننده‌ایه برام.

پاسخ :

چه جالب!! 
اینکه آدم به خودش شک کنه یه جور حس قابل درکیه برام. ولی دوستش دارم چون باعث میشه به آدما نزدیک تر بشم وقتایی که به خودم شک می کنم. حس میکنم منم مثل اون ها شدم و ترس هایی که من دارم اونا هم میتونن داشته باشن. یه جور برابری!!!
ولی وقتی به زندگیم نگاه میکنم می بینم به هیچ کس نمی تونم اونقدر اعتماد کنم که لازمه برای جایگاهش. این بی اعتمادی به بقیه خیلی روانمو خسته میکنه. درحالی که اون آدم یا آدم ها سزاوار اون اعتماد هستن!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan