...Dust of time...

نوارمغزی های یک ذهن خسته

یادگاری ...

هنوز یه طره از موهام سفیده از اون روزها

اما موهامو رنگ می کنم

مشکی ...

پایین موهامم صورتی!

این یادگاریه

یادگار روزهایی نور موهامو سفید کرد 

و بعد منو توی تاریکی رها ... 

.

.

اگه آدم ها بخوان یه تاریخ دقیق برای تغییر اساسی در زندگی و شخصیتشون بگن

من فکر کنم اون تاریخو دارم 

شایدم نه 

شاید همیشه همین شکلی بوده و فقط نوسان داشته این ضربان!

نمی دونم ... حقیقتا نمی دونم

.

.

اما سوال اساسی این روزهام اینه که، آیا باید یک سری از اتفاقات، ناکامی ها و ... ما رو اینقدر پیر می کرد؟ 

پس اینکه میگن شمس به مولانا گفت : زخم هامون محل عبور نوره، چیه؟

شاید ما مسیرو درست نرفتیم

شاید هیچ وقت تیرها رو از بدنمون نکشیدیم بیرون

شاید پر از تیر و گلوله ایم و زخم هامون عفونی شده و تحمل این وزن سنگین برامون سخت شده ...

واقعا موضوع چیه؟

لاک‌پشتِ در فکرِ رسیدن
۰۹ ارديبهشت ۰۰ , ۰۹:۴۱

واقعا بعضی دردها خارج از توان ما هستن، 

و همونان که یه نقطه عطف واسه باقی زندگی‌مونن، یه وقتایی بعد از اون اتفاقا انقدر عوض می‌شیم که حتی دیگه خودمون رو هم نمی‌شناسیم! 

موی سفید زیباست :) یادآور روزهای دردناکی که تو ازشون عبور کردی، هرچقدر سخت، اما همین که الآن اینجایی تا حد خوبی تونستی باهاش کنار بیای، خودش یه عالمه چیزو میرسونه.

پاسخ :

دقیقا ... یه وقتایی یه جوری میشیم که دیگه خودمونو نمی شناسیم

موی سفید واقعا زیباست! اما خب اینایی که نوشتم تمثیلی بود

اون روزهایی که نقطه عطف زندگیم بودن، توی وبلاگم از اون طره موی سفید می نوشتم و واقعا حسش می کردم با اینکه نبود 

رنگ صورتی هم مفهومی برام داره که توضیح دادنش سخته اما رنگ شادابی منه

اون موقع ها اگه مامانم منو شت و پت نمی کرد حتما می رفتم یه طره از موهامو سفید می کردم :))

اینجا نوشتم موهامو رنگ می کنم چون حس می کنم هرکاری هم بکنی نمی تونی موهایی که سفید شده یا همون تاثیرات اتفاقات ناگوار رو از بین ببری 

شایدم بشه ... واقعا نمی دونم 

اما اون چه که قطعیه اینه که ما متفاوت میشیم بعد هر اتفاق خوب یا بدی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به افتخار غبار زمان ...
که روی همه چیز می نشیند
همه چیز ...
بزرگ و کوچک!!

+دیالوگ فیلم.یاکوب
آرشیو مطالب
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan